Název:
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Company
Autoři:
Kučerová, Markéta ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je popis marketingového mixu společnosti RIMOWA CZ spol. s r.o. a jeho analýza, dále pak stanovení silných a slabých stránek společnosti, jejích hrozeb a příležitostí pomocí SWOT analýzy a návrh řešení zjištěných nedostatků.The aim of this bachelorś work is to describe the marketing mix in the company RIMOWA CZ spol. s r.o., then to determine the strengths and the weakness of this company, its threats and opportunities through SWOT analysis and to suggest the solutions of the established imperfections.
Klíčová slova:
Marketingový mix; RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analýza; Marketing Mix; RIMOWA CZ spol. s r.o.; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38311