Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o.
Překlad názvu: Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o.
Autoři: Valíčková, Petra ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingový mix; Sedláček s. r. o.; Marketing; Sedláček s. r. o.; The marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30434

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112598


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet