Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příjmová nerovnost mužů a žen v ČR (respektive v dalších zemích EU)
Pippalová, Veronika ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Práce je zhodnocením příjmové situace mužů a žen v České republice, popřípadě dalších zemích Evropské unie, v závislosti na různých společensko-ekonomických, demografických a regionálních faktorech. Na příjmy osob má vliv mnoho faktorů, z nichž jsou některé analyzovány v rozdělení podle pohlaví se zaměřením na nalezení rozdílů i shod. Součástí je snaha o detekci vlivných faktorů na celkový příjem. Teoretická a metodická část popisuje současnou situaci této problematiky nejen v České republice společně se zamyšlením nad příčinami odlišností příjmů a opatřeními učiněnými hlavně v rámci České republiky. V praktické části jsou ověřovány dvě hypotézy týkající se příjmových rozdílů a pohlaví. Byly zpracovány střední hodnoty příjmů v členění podle pohlaví a vybraných faktorů. Také byly analyzovány absolutní a relativní četnosti v datech a vytvořeny dva modely zkoumající závislost příjmu na vybraných faktorech. Jako doplněk byly porovnány příjmy ve vybraných státech. Výsledků je dosaženo statistickými metodami. Výstupem práce je posouzení příjmových rozdílů mezi muži a ženami na základě dostupných dat a ověření stanovených hypotéz.
Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.
Pippalová, Veronika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Bakalářská práce zmapuje stávající stav marketingového mixu jmenované firmy, zpracuje SWOT analýzu k tématu a navrhne přizpůsobení marketingového mixu budoucím cílům a příležitostem. Cíle bude dosaženo zjišťováním stávajících skutečností, provedením zjednodušené analýzy PESTLE a sestavením SWOT matice opatření. Očekávaným výstupem by měly být pro společnost použitelné návrhy a doporučení a shrnuté informace o prostředí společnosti. Teoreticko-metodická část je rozdělena na dvě kapitoly "Současnost" a "Budoucnost". V části "Současnost" je teorie k marketingovému mixu, řízení kvality služeb a konkurence. V části "Budoucnost" je zahrnuta teorie k analýzám prostředí, zákazníkům a veřejnosti, propagaci ve spojení s internetem a dotazníkům. Praktická část je svým rozdělením podobná teoreticko-metodické části. Zahrnuje charakteristiku současného marketingového mixu společnosti a provedení PESTLE a SWOT analýzy. Na konci práce jsou sestaveny doporučení týkající se jednotlivých prvků marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.