Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 782 záznamů.  začátekpředchozí751 - 760dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business plan for a Japanese restaurant
Koža, Michal ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Nowak, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán japonské restaurace v centru Prahy. Teoretická část se zabývá popisem podnikatelské aktivity jako takové a přibližuje strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část pak představuje konkrétní podnikatelský plán, analýzu makro a mikrookolí podniku, konkurence, marketingové strategie a popis podniku. Značná část práce je také věnována mapování trendů ve společnosti v oblasti gastronomie. Závěrečná část popisuje finanční plán podniku pro první tři roky jeho existence a analyzuje plánované účetní výkazy.
Impacts of Consumer Behavior Theory on a Start-up Business
Grešo, Juraj ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Práca prezentuje všeobecný prieskum Engelovho, Blackwellovho a Miniardovho modelu správania spotrebiteľa, prvkov správania spotrebiteľa, postojov spotrebiteľov k otázkam zdravia a výživy, a praktické uplatnenie týchto poznatkov vo vývoji marketingovej stratégie a taktík pre nový reštauračný koncept umiestnený v Bratislave, hlavnom meste Slovenskej republiky. Tento koncept je zameraný na služby pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Táto práca znázorňuje podstatné vlastnosti a osobitosti správania spotrebiteľa. Opisuje vzťahy a psychologické motívy, ktoré existujú medzi ľudskými zmyslovými systémami a nákupným procesom spotrebiteľa. Práca je založená na porovnávaní teórie s realitou v oblasti správania spotrebiteľa. Hlavným cieľom tejto práce je vytvoriť základ pre vývoj komplexnej marketingovej stratégie pre FitHouse RestaurantsTM, novozaložený koncept, ktorého úlohou je zabezpečiť správnu stravu pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Čiastkový cieľ prvej -- teoretickej časti práce je preskúmať správanie spotrebiteľa a vymedziť jeho nákupný proces v niekoľkých krokoch. Druhá -- výskumná časť má za cieľ identifikovať prvky, ktoré majú vplyv na spotrebiteľov proces rozhodovania o kúpe a snaží sa ich podať z pohľadu človeka rozhodnutého pre zdravý životný štýl. Ďalej si kladie za cieľ porozumieť spotrebiteľovi prostredníctvom autorovho vlastného on-line prieskumu o športe, výžive a atribútov reštaurácie ideálnej pre zdravie a šport. Tretia -- praktická časť predstavuje rámec pre vývoj skutočnej marketingovej stratégie pre FitHouse Restaurants na základe výsledkov a poznatkov získaných v prvej a druhej časti práce. Obsahuje tiež nápady a taktiky, ktoré pomôžu FitHouse Restaurants prilákať dostatok zákazníkov a uspieť na trhu.
Analýza nabídky a poptávky francouzské gastronomie v Praze
Chvátalová, Kristýna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Současným trendem je nabídka francouzské kuchyně v mnoha restauračních zařízeních za hranicemi Francie. Cílem bakalářské práce je představit francouzskou gastronomii a zjistit, jaká je situace na trhu francouzské gastronomie v Praze. Nejprve je uskutečněna analýza nabídky a poptávky se zaměřením na zařízení veřejného stravování. Následně jsou výsledky analýz porovnány a jsou uvedena doporučení pro daný trh.
Podnikatelský plán
Klimešová, Markéta ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Ozimá, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu. Je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá podnikáním obecně a jeho specifiky v odvětví společného stravování. Hlavní součást je struktura podnikatelského plánu. Druhá část se již věnuje aplikaci podnikatelského plánu pro začínající restauraci se všemi jeho náležitostmi.
Podnikatelský plán
Pazourek, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce na téma "Podnikatelský plán" se skládá ze dvou částí. První část práce je teoretická a věnuje se některým aspektům podnikání a následně se zabývá strukturou podnikatelského plánu. Druhá část práce je praktická a je tvořena samotným podnikatelským plánem pro založení restaurace Grill House. Stěžejními částmi plánu jsou exekutivní souhrn, analýza okolí, marketing a finanční plán. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu na restaurační zařízení.
Založení franšízové restaurace VAPIANO
Holeček, Václav ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na založení franchisové restaurace Vapiano v ČR. Teoretická část této práce se bude věnovat podnikání obecně, kde se seznámíme se základními definicemi a pojmy. V další části si ukážeme, jak by měl vypadat podnikatelský plán a jaké by měl mít náležitosti. Ve třetí kapitole si představíme vybrané legislativní aspekty, které se týkají podnikání v České republice. Půjde především o podmínky nutné k provozování živnosti a volbu právní formy podnikání. V kapitole čtvrté si pak ukážeme, jaké jsou možnosti financování podnikatelského záměru. Pátá kapitola je věnována franchisingu jako specifické formě podnikání. Praktická část této práce bude samotný podnikatelský plán společnosti Norwega, s.r.o., jejímž záměrem je založení restaurace Vapiano v Praze.
Marketing v gastronomii
Kravchuk, Alina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit současný stav gastronomie v České republice, zejména využití marketingových nástrojů v oboru gastronomických služeb. Teoretická část se zabývá charakteristikou gastronomie, vymezením jednotlivých pojmů, formováním povědomí o gastronomii a jejím vývojem v čase. Specifikuje marketing gastronomických služeb a popisuje jednotlivé složky marketingového mixu. Též vymezuje služby společného stravování a základní předpisy pro gastronomické provozy. Analytická část popisuje vývoj české gastronomie, analyzuje jednotlivé marketingové nástroje v oboru gastronomických služeb, zabývá se významnými gastronomickými projekty, gastronomickými událostí a průvodci. Závěr shrnuje zjištěné poznatky a navrhuje základní východiska ke zlepšení stávající situace na trhu gastronomických služeb.
Podnikatelský plán MSP
Machová, Adéla ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Diplomová práce na téma Podnikatelský plán MSP představuje nejdříve teoretický popis tvorby podnikatelských plánů, kde se podrobně věnuje důvodům existence podnikatelského plánu a podnikání a poté jednotlivým bodům podnikatelského plánu. A to od určování cílů přes popis podnikatelské činnosti pomocí různých metod až po financování plánu. Praktická část se pak zabývá tvorbou konkrétního podnikatelského plánu. Tento plán zakládá restauraci jako první článek budoucího franšízového řetězce. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti. Teoretická část bude přímo aplikována na tvorbu praktické části.
Finanční projekt převzatého podniku
Švolba, Martin ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit finanční projekt převzatého podniku a konkretizovat kroky, které povedou k jeho ziskovosti. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, části jsou popsány pouţité výpočty, marketingový plán a analýza trhu. Druhá část je praktická a je zde konkrétně rozebrán plán, jak postupovat při budování restaurace s bowlingem a hřištěm na pláţové sporty v městě Rakovník a jaký je očekávaný vývoj během prvních pěti let. Klíčový pro úspěch podniku je marketingový plán a vyuţití zaměstnaneckých benefitů ve spolupracujících firmách. Diplomová práce má poskytnout potřebný podklad pro investora a následnou realizaci projektu.
Marketingová strategie vybrané firmy
Nová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii španělské restaurace v Praze a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována firemní strategii obecně, marketingové strategii a odlišnostem marketingu služeb. V praktické části je restaurace představena, jsou charakterizovány její služby a její současná marketingová strategie. Dále se věnuji SWOT analýze, dotazníkovému šetření a finanční analýze, které jsou podklady pro konkrétní doporučení v oblasti marketingového mixu a vytvoření návrhu nové marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 782 záznamů.   začátekpředchozí751 - 760dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.