Název: Impacts of Consumer Behavior Theory on a Start-up Business
Překlad názvu: Impacts of Consumer Behavior Theory on a Start-up Business
Autoři: Grešo, Juraj ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketing; Reštaurácia; Správanie spotrebiteľa; Športovec; Athlete; Consumer behavior; Marketing; Restaurant

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114366


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet