Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,098 záznamů.  začátekpředchozí626 - 635dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti
Skryjová, Kateřina ; Ibarra, Helena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost ReproGenesis, a.s., která se zabývá problematikou léčby neplodnosti. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Na základě poznatků jsou vytvořeny návrhy na posílení její propagace.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Horák, Tomáš ; Beránek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku posilování konkurenceschopnosti společnosti QUALITY GELATO DOLCE S.R.O., která provozuje cukrárny pod obchodním jménem AIDA. Teoretická část práce se zabývá poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilování konkurenceschopnosti. V praktické části jsou tyto poznatky využity v praxi. V analytické části je identifikována samotná společnost, v této části je společnost analyzována z pohledu vnitřního a vnějšího okolí firmy a na základě těchto výsledků jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení svého postavení v konkurenčním boji. Práce poskytuje konkrétní kroky ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Podnikatelský záměr - vybudování kavárny pro osoby trpící celiakií
Bělušová, Kristýna ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu na kavárnu, která mimo kvalitní kávy cílí na zákazníky trpící celiakií (bezlepkový sortiment). Záměrem diplomové práce je vytvořit reálný podnikatelský plán. Za tímto účelem vycházely data pro sestavení finančního plánu z reálných dat. V závěru diplomové práce je zhodnocena úspěšnost sestaveného podnikatelského záměru.
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje určení a hodnocení rizik spojenými se zvyšováním konkurenceschopnosti podniku Kellys bicycles působícím v oblasti montáže a prodeje kol. Teoretické východiská práce obsahují vědecké znalosti z oblasti marketingu, obchodu, analýzy a řízení rizik. Analytická část práce obsahuje představení podniku, rozbor okolí podniku a analýzu rizik podnikových aktivit spojených s marketingem. Poslední část této práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik podnikových aktivit.
Podnikatelský záměr - založení internetového magazínu
Olejník, Martin ; Hvězda, Ing Vojtěch (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení internetového magazínu. Práce obsahuje základní teorie, které jsou následně převedeny a aplikovány v praxi. V teoretické části jsou obsaženy základní teoretické poznatky, které jsou poté převedeny a aplikovány v praxi. V praktické části je provedena analýza a průzkum trhu včetně konkurenčního prostředí. Poslední část obsahuje skutečný podnikatelský záměr a vlastní návrhy řešení.
Konkurenční strategie firmy, vyloučení konkurence
Hasanbayova, Sabina ; Krmíčková, Michaela (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na stávající a budoucí stav konkurenční strategii vybraného podniku a návrh na zlepšení této strategii. Specifikuje záměr vedení podniku v nejbližších pěti letech a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení konkurenční strategie pro tuto firmu.
Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení atraktivity pro zákazníky a zvýšení efektivity procesů ve společnosti zabývající pronájmem reklamních ploch umístěných na městském mobiliáři.
Ekonomické aspekty inovace v podniku
NOVOTNÁ, Kristýna
Práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů inovace, produkt. Dále je popsáno zavedení inovovaného produktu na trh a měření ekonomických dopadů inovací. V praktické části je charakterizován vybraný podnik a je navržena inovace v podobě propojení služeb do balíčku. Rovněž jsou navrženy letáky, které budou inovaci propagovat.
Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Gruber, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí resortu. Přínosem mé bakalářské práce jsou doporučení na zlepšení marketingové strategie golfového areálu v konkurenčním prostředí.
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,098 záznamů.   začátekpředchozí626 - 635dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.