| |
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Horák, Tomáš ; Beránek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku posilování konkurenceschopnosti společnosti QUALITY GELATO DOLCE S.R.O., která provozuje cukrárny pod obchodním jménem AIDA. Teoretická část práce se zabývá poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilování konkurenceschopnosti. V praktické části jsou tyto poznatky využity v praxi. V analytické části je identifikována samotná společnost, v této části je společnost analyzována z pohledu vnitřního a vnějšího okolí firmy a na základě těchto výsledků jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení svého postavení v konkurenčním boji. Práce poskytuje konkrétní kroky ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
|
| |
|
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje určení a hodnocení rizik spojenými se zvyšováním konkurenceschopnosti podniku Kellys bicycles působícím v oblasti montáže a prodeje kol. Teoretické východiská práce obsahují vědecké znalosti z oblasti marketingu, obchodu, analýzy a řízení rizik. Analytická část práce obsahuje představení podniku, rozbor okolí podniku a analýzu rizik podnikových aktivit spojených s marketingem. Poslední část této práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik podnikových aktivit.
|
|
Podnikatelský záměr - založení internetového magazínu
Olejník, Martin ; Hvězda, Ing Vojtěch (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení internetového magazínu. Práce obsahuje základní teorie, které jsou následně převedeny a aplikovány v praxi. V teoretické části jsou obsaženy základní teoretické poznatky, které jsou poté převedeny a aplikovány v praxi. V praktické části je provedena analýza a průzkum trhu včetně konkurenčního prostředí. Poslední část obsahuje skutečný podnikatelský záměr a vlastní návrhy řešení.
|
| |
|
Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení atraktivity pro zákazníky a zvýšení efektivity procesů ve společnosti zabývající pronájmem reklamních ploch umístěných na městském mobiliáři.
|
|
Ekonomické aspekty inovace v podniku
NOVOTNÁ, Kristýna
Práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů inovace, produkt. Dále je popsáno zavedení inovovaného produktu na trh a měření ekonomických dopadů inovací. V praktické části je charakterizován vybraný podnik a je navržena inovace v podobě propojení služeb do balíčku. Rovněž jsou navrženy letáky, které budou inovaci propagovat.
|
| |
|
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza
|