Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí503 - 512dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika pirátství značek.
Kučerová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Levora, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice pirátství značek. Hlavním cílem je zhodnocení aktuální situace v oblasti různých projevů pirátství se zaměřením na oblast produktového pirátství zejména v podobě padělání a imitace výrobků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První kapitola teoretické části se zaměřuje na obecné pojednání značkové politiky. Důležitá role a hodnota značek v dnešní době značně ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů a podporuje výskyt neoriginálních produktů. Druhá teoretická část se pak podrobněji věnuje samotným projevům pirátství značek a právní ochraně spadající pod oblast duševního vlastnictví. Pro dosažení komplexnějšího pohledu zkoumá praktická část postoj, nákupní chování a názory českého spotřebitele na tuto problematiku.
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky Sanoflore a návrh změn pro lepší dosahování cílů značky.
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jindrle, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.
Budování značky vybrané společnosti
Chigovanina, Valeriya ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, co potřebujeme vědět a podniknout, abychom mohli vybudovat značku podle našich požadavků. V teoretické častí jsou informace týkající se jak obecně brandu (co to je, jaký bývá apod.), tak i chrakterizující proces budování a řízení značky a jeho součástí. Praktická část je věnovaná výzkumu společností Starbucks z hlediska brand buildingu. Kromě toho jsou tady obsaženy informace o historii této firmy, jejím postavení na mezinárodním kavárenském trhu a zvláště jsou tu i údaje o úspěšnosti firmy na českém trhu, jejích konkurentech, zákaznících a o zjištěných na základě vlastního výzkumu autora problémech, na které se firma narázila v českém prostředí, a jejich možné řešení podle názoru autora.
Analysis of marketing communications of Nivea brand
Kokindová, Eva ; Říha, David (vedoucí práce) ; Marjovičová, Miriam (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace značky Nivea. Cílem je zhodnotit komunikaci značky s bližším zaměřením na reklamu a na to jaký vliv má na nákup produktů značky Nivea. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je zaměřena na analýzu získanou z dotazníkového průzkumu.
Brand management značky "ZON" na českém trhu
Nováková, Vendula ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení značky a zvyšování její hodnoty. Teorie řízení značky je aplikována na příkladu firmy ZON z Třebíče. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy k řízení značky, zejména dle teorií Davida A. Aakera a Kevina Lane Kellera. V praktické části práce dochází k aplikaci teorií na případu firmy ZON vyrábějící limonády. Je představena současná identita a positioning značky a výzkumem zjištěna znalost a image značky. Následně práce zhodnocuje dosavadní strategii a navrhuje změny, které by vedly ke zvýšení hodnoty značky.
Marketing case of selected brand
Klačková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové strategie značky Skittles společnosti Wrigley s.r.o, která podniká na trhu s nečokoládových cukrovinkami na českém a slovenském trhu. Praktické části předchází část teoretická. V praktické části jsou následně využity teoretické poznatky na příkladu značky Skittles. Na základě analýzy jsou uvedeny možné důvody rozdílu prodejnosti mezi Slovenskou a Českou republikou a doporučené opatření k jejich zlepšení.
Analýza značky "Fairtrade"
Němcová, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Značka Fairtrade je poměrně mladou značkou na českém trhu a je velmi zajímavá svou povahou, neboť neusiluje prvoplánově o co největší zisky z prodeje, nýbrž se zajímá o etický průběh výroby daného zboží v rozvojových zemích a spravedlivé odměňování dnes často znevýhodněných dělníků a farmářů. Cílem mé diplomové práce je provést analýzu značky Fairtrade na českém trhu a na základě provedeného výzkumu odhalit vnímání značky spotřebiteli. V teoretické části se zabývám významem značky jako takové, jejím prvkům, hodnotě značky a zároveň popisuji historický vývoj značky Fairtrade. V praktické části se již věnuji vlastní analýze značky Fairtrade a na základě výzkumu zjišťuji celkovou image značky v myslích spotřebitelů. V závěru práce na základě zjištěných výsledků formuluji vhodná doporučení, kterými by si značka v budoucnu mohla zlepšit image a postavení na trhu.
Analýza dopadů legislativních restrikcí na tabákové společnosti a trh v ČR
Poul, Jaroslav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Tuza, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na trh tabákových výrobků. Jedná se hlavně o trh cigaret, kde se zaměřím na možnosti české společnosti DanCzek Teplice a.s., která dodává na trh vlastní značku cigaret. Hledám odpovědi na otázky, které pomohou společnosti získat konkurenční výhodu s pomocí kreativních řešení. Práce obsahuje situační analýzu, segmentaci cílových zákazníků a vlastní doporučení marketingových aktivit. Veškerá doporučení musí obstát v reálném tržním prostředí a splňovat legislativní náležitosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí503 - 512dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.