Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Event Management: Communication Strategies and Planning
Slavíková, Blanka ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Mihai, Hana (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with terms Event management, Communication strategies and Planning. The thesis is divided into four chapters. The first chapter defines words event and management and, subsequently, explains the meaning of the whole term. The second chapter is concentrated on the Planning, its principles and methods. The third chapter is concerned with Communication strategies, business emails and letters and the effective language of advertising. The last chapter is practical and, based on the principles on Planning, focuses on their working in practise and the teambuilding event is used for a demonstration. .
Návrh využití nástroje ECCAIRS 5 Taxonomy Design Tools
Mašková, Šárka ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na popis možností modifikace systému ECCAIRS pomocí sady nástrojů Taxonomy Design Tools a vytvoření návrhu využití této sady pro zjednodušení práce se systémem ECCAIRS na národní úrovni. Teoretická část zahrnuje popis legislativy vztahující se k hlášení leteckých nehod a incidentů, tedy Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 376/2014, dále je uveden postup hlášení leteckých událostí v České republice a popis samotného systému ECCAIRS, jeho nástrojů, funkcí a možností modifikace. Praktickou část práce tvoří vlastní návrh využití zmíněné sady nástrojů pro zefektivnění práce se systémem ECCAIRS, včetně podobného popisu postupu provedení.
Hodnocení vybraného eventu
ZÍMOVÁ, Ivana
Tato práce se zabývá hodnocením Letního barokního festivalu. Cílem je porovnat 2 z 8 festivalových míst, konkrétně Plasy a Tachov, která byla vybrána na základě podobného programu a jsou porovnávána z pohledu struktury účastníků, marketingové komunikace, motivů k účasti, nejzajímavější části festivalu a důvodu výběru daných míst. Rovněž se určuje dopad festivalu na tato místa, který se měří z hlediska spokojenosti a finančních aspektů. V souvislosti s problematikou byla nejprve nastudována odborná literatura, která řešila základní pojmy, jako je cestovní ruch, kulturní cestovní ruch, eventy, a event marketing. V závěru se teorie zabývala marketingovou komunikací. Výzkum je v rámci praktické části rozdělen do dvou fází: písemné dotazování návštěvníků festivalu a online průzkum široké veřejnosti. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro pořadatele, aby byly efektivně využívány propagační prostředky v dalších letech a aby byl festival atraktivní i pro ostatní segmenty s ohledem na ten současný.
Konfigurátor a rezervační systém koncertních síní
Sikora, Vít ; Burget, Radek (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci webové aplikace umožňující konfiguraci událostí v koncertních síních a definici sekcí a míst v těchto síních. Aplikace dále umožňuje běh v režimu pro koncové uživatele, v rámci něhož lze do vydefinovaných síní provádět rezervace míst. Je kladen důraz na vestavnost a přizpůsobitelnost tak, aby bylo jednoduché aplikaci integrovat do stávajícího systému potenciálního zákazníka. Implementace je rozdělena do serverové části (REST API) uskutečněné za pomoci PHP 7 s frameworkem Restler a klientské části, která je postavená jako jednostránková aplikace s pomocí moderního Javascriptu (ECMAScript 2016) s frameworkem React a překladem do běžného Javascriptu a HTML za pomocí nástrojů Webpack a Babel.
Émile Benveniste a úloha smyslu
Krásová, Eva ; Bílek, Petr (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej Matthew (oponent) ; Fulka, Josef (oponent)
Eva Krásová: Émile Benveniste a úloha smyslu" Práce "Émile Benveniste a úloha smyslu" je monografickou studií životní dráhy Émila Benvenista (1902-1977) skrze roli, jakou zaujímá pojem smyslu (sens) v jeho myšlení. Práce zaujímá metodologický postoj "historiografie myšlení o řeči" (K. Kœrner) a dílo Émila Benvenista zkoumá chronologicky a vývojově. První část práce se věnuje teoretickým východiskům Benvenistova myšlení v pařížské škole (A. Meillet a M. Bréal), pražské škole (R. Jakobson a Vl. Skalička) a kodaňské škole (texty z roku 1939) skrze analýzu pojmu systému. Upozorňuje se na diachronní pojetí jazykového systému u A. Meilleta a v pražské škole. Je vznesena hypotéza o úloze Émila Benvenista při jejich kontaktech v rámci Mezinárodních kongresů lingvistů. Ta ústí do pojmu hlediska smyslu, jak u Benvenista fungoval ve studii "Roviny lingvistické analýzy" v roce 1962. Druhá část se věnuje lingvistice promluvy u Émila Benvenista. V první kapitole jsou vysvětleny základní složky Benvenistovy teorie řeči: sémiotika a sémantika, resp. sémiotické a sémantické (le/la sémiotique, sémantique), vypovídání (énonciation), přivlastnění (appropriation) a teorie hierarchie systémů ze studie "Sémiologie jazyka", vedoucí k myšlence jazykového systému jako místa vzniku smyslu. Jsou rozlišeny dva významy pojmu...
Charakteristika druhů a případů mimořádných událostí v ČR
Šedivý, Jakub ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Charakteristika druhů a případů mimořádných událostí v ČR. Cíl práce: Cílem práce je charakterizovat druhy mimořádných událostí a přidat k nim konkrétní případy z České republiky. Metody: Zkoumání, analýza a rozbor získaných informací, které souvisejí s problematikou mimořádných událostí v České republice. Výsledky: Kompletní přehled mimořádných událostí, které mohou vzniknout nebo již vznikly na území České republiky. Klíčová slova: Událost, systém, nebezpečí, hasič, záchrana.
Hudební etnografie kreativniho kolektivu SDBS
Poskočilová, Lucie ; Zdrálek, Vít (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Matěj (oponent)
Tato práce je hudebně etnografickým výzkumem činnosti nezávislé pražské komunity sdbs, která se zabývá pořádáním koncertů a hudebních festivalů. Kreativní kolektiv sdbs (jak zní celý název uskupení) se na "alternativní" kulturní scéně objevuje od roku 2010. Za tu dobu uspořádal mnoho koncertů a hudebních festivalů, především se však zaměřuje na tvorbu dvou festivalů: Ruins of Intolerance a Psy-High. Kolektiv sdbs je intelektuální skupina, která svou aktivitu silně konceptualizuje a teoretizuje, což se nejvíce projevuje na dvou zmíněných festivalech, jejichž analýze se proto ve své práci věnuji. Při svém bádání kladu důraz především na činnost kolektivu sdbs na poli hudební produkce. Skrze její výzkum se snažím porozumět konkrétním hudebním prvkům, které identifikuji jako typické pro tuto hudební oblast. Mou snahou je skrze pozorování a dlouhodobé insiderské zkušenosti popsat konkrétní hudební aktivity a na základě rozhovorů s aktéry porozumět a interpretovat myšlenkové koncepty stojící v pozadí popisované aktivity. Svůj výzkum rámuji hudebně-antropologickým modelem Allana P. Merriama, ve kterém sleduji tři analytické složky činnosti komunity: konceptualizaci, chování a hudební zvuk. V celé činnosti kolektivu se objevují silné motivy "vymezení se vůči dominantní kultuře" a "hledání svobody",...
Markus Aurelius a Hovory k sobě
Wolf, Edita ; Thein, Karel (vedoucí práce) ; Mikeš, Vladimír (oponent)
Klasifikace Hovorů k sobě Marca Aurelia jako duchovních cvičení, kterou provedl Pierre Hadot, je obecně přijímána a působí na další interpretace tohoto textu. Žánrové zařazení je ovšem již určitou interpretací, která vylučuje interpretace jiné. Tato práce nabízí nové čtení Hovorů k sobě založené na Deleuzově výkladu stoicismu a na jeho filosofii události. Takové čtení se vyhýbá žánrovému určení a namísto toho se zaměřuje na text skrze analýzu proměn lingvistických osob. Deleuzovská interpretace lingvistických osob a jeho pojem události dovolují vysvětlit tento zvláštní rys Hovorů a adresují problém osoby a individua ve stoické filosofii. Tento rámec také umožňuje zohlednit významné motivy objevující se v textu, které dosud zůstávaly stranou pozornosti a které přímo souvisí s problémem individuace - netragické divadlo a smrt.
Výchova dětí v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva
Pavlíková, Vendula ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Výchova dětí v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva na základní škole. Cíle: Prvním cílem diplomové práce je popsat a rozebrat metodiku, která je určena k výuce preventivně výchovné činnosti v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva v České republice. Druhým cílem diplomové práce je aplikovat na žáky vybraných základních škol přednáškový program Hasík cz a dosáhnout tak vzájemné spolupráce mezi vyškolenými instruktory, žáky základní školy a pedagogy. Třetí cíl práce navrhuje malé změny v jednotlivých tématech výuky přednáškového programu Hasík cz. Metody: Šetření bylo zaměřeno na vybrané základní školy. Pomocí přednášek a modelových situací bylo zjišťováno, zda jsou žáci schopni předcházet mimořádným událostem a zda umí základní principy chování při vzniku mimořádné události. Porovnávali jsme rozdíly ve výuce, prvního stupně základního školství a druhého stupně základního školství. Dále jsme porovnávali, jaký je zájem u vybraných základních škol o výuku preventivně výchovné činnost v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva v letech 2010 a 2011. Výsledky: Na základě rozebrané metodiky, která byla určena k výuce preventivně výchovné činnosti v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva v České republice, bylo zjištěno, že preventivně výchovná činnost vyučována na...
Režijní tvorba Franka Castorfa
Pavlíčková, Aneta ; Augustová, Zuzana (vedoucí práce) ; Pšenička, Martin (oponent)
(česky) Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě německého režiséra a intendanta divadla Volksbühne am Rosa-Luxemburg-Platz v Berlíně Franka Castorfa (nar. 1951). Práce se zaměřuje na charakteristiku Castorfova režijního rukopisu a zkoumá, v čem spočívá politično v Castorfových současných inscenacích v divadle Volksbühne. V práci jsou analyzovány inscenace Kean ou Désordre et Génie. Comédie en cinq actes par Alexandre Dumas et "Die Hamletmaschine" par Heiner Müller (prem. 6. 11. 2008) a Das Duell (prem. 27. 3. 2013). Na Castorfovu tvorbu se v práci nahlíží v kontextu performativní estetiky a postdramatického divadla. První část práce se zaměřuje na způsob, jakým Castorf upravuje a přetváří dramatické a literární texty. Druhá část práce se soustředí na režisérovo pojetí tělesnosti herce. Závěrečná kapitola se zabývá Castorfovým užíváním videotechniky a živého vysílání v inscenacích a věnuje se otázce, jak se odlišuje tělesnost herce na jevišti od elektronického obrazu hercova těla. Castorfova poetika je analyzována především z hlediska diváckého vnímání. Z bakalářské práce vyplývá, že politická dimenze Castorfovy tvorby nespočívá primárně v přímé textové výpovědi, ale v událostním charakteru představení. To je konstituováno fyzickou spolupřítomností herců a diváků, mezi nimiž dochází k vzájemné...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.