Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,696 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti zlepšení služeb cestovní kanceláře
Nováková, Renáta ; Orálková, Bohdana (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb malé cestovní kanceláře VENUS TRADE AND TOURS, která se specializuje na Řecko, řecké ostrovy a Kypr. Výsledkem této práce jsou možnosti na zlepšení stávajících či zavedení nových služeb cestovní kanceláře, které by vedly k větší spokojenosti stávajících klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Projekt na podporu cestovního ruchu financovaný z evropských fondů
Kolajová, Daniela ; Jurníková, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje návrh projektu a je přípravou podkladů pro vybudování krytého bazénu s wellness centrem v Kyjově financovaného z evropských strukturálních fondů. Projekt vychází z analýzy potřeb regionu Kyjovsko. Návrh je zpracován tak, aby odpovídal struktuře žádosti o financování projektů z ESF. Důraz je kladen na udržitelnost projektu a jeho tržní, finanční, ekonomické a environmentální hodnocení.
Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro
Meisterová, Michala ; Vinklerová, Darja (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části jsme se seznámili s cestovní kanceláří Azzurro (s jejími produkty) a dále byly představeny její současné marketingové prvky zaměřené na cestovní ruch se specifiky, které jsou pro dané odvětví charakteristické. V další části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny podklady pro návrh marketingového plánu a samotný návrh tohoto plánu.
Podnikatelský záměr - rozšíření firmy
Bábíková, Markéta ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru na rozšíření služeb podniku provozující restauraci. Analytická a návrhová část tematicky vychází z části teoretické, jejíž součástí je popis sestavení podnikatelského plánu a analýz trhu. V návrhové části je vy-tvořen konkrétní podnikatelský plán a zhodnocena efektivnost investice.
Webové rozhraní pro mapový server založený na infrastruktuře OpenStreetMap
Bača, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové mapové aplikace se zaměřením na turisty. Hlavním smyslem aplikace je posunout používaní mapových podkladů od pouhého zobrazování statické informace do stavu, kdy mapa slouží jako základová vrstva, k níž uživatel vztahuje pro něj relevantní informace se záměrem plánování pěších výletů. Součástí práce je vytvoření atraktivního uživatelsky přívětivého interaktivního rozhraní. Aplikace je implementována pomocí HTML, JavaScriptu, CSS a PHP s MysSQL na straně serveru. Klientská aplikace je vytvořena pomocí knihoven OpenLayers, která se stará o práci s mapou, a knihovnami jQUery a jQuery UI pro logiku a rozhraní aplikace.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with formulation of a marketing strategy’s proposal for a travel agency. Due to specific recommendations of the forms of promotion the marketing strategy is expected to become more successful, brings higher profits for the owner and gain new customers. Suggestions regarding the marketing strategy are based on a questionnaire survey, the subsequent evaluation of the results and findings the most suitable proposals to allow more efficient marketing communication that may lead to an increase in the number of clients.
Spiritual brownfield Olomouc - Zlín
Greguška, Peter ; Nový, Jindřich (oponent) ; Štěpán, Marek (vedoucí práce) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
The diploma thesis is the proposal of the pilgrimage church with the addition of the second functional unit as the pilgrimage area near to the stream „Svatá voda – Kaménka“. The proposal claims to raise former pilgrimage area and natural element, and also to provide spiritual and psychological support to pilgrims/visitors. For that reason, there are provided residential programs in the area. The building program corresponds to demanding enter and capacity. Capacity of the church is up to 250 people, in the main liturgical space on the ground floor. The growth is possible on the gallery on the second and third floor. Areal also including restaurant, lecture hall and spiritual centre. That works on a spiritual stay program for singles or couples. There is also a meditation garden and parking lot aloof.
Caravan Club
Fišerová, Barbora ; Kubíková, Zuzana (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce přibližuje vývoj a proměny fenoménu organizovaného karavaningu na našem území od jeho počátků a rozmachu až po současnost. Z důvodu šíře zvoleného tématu v sledovaném období, od cca 70. let 20. století do roku 2019, se zaměřuji především na západní Čechy, konkrétně na Caravan Club Plzeň, jehož je má rodina dlouholetými členy. Součástí knihy jsou autobiograficky sepsané paměti Jana Valenty, který psal klubovou „Kroniku“ přibližně od roku 1980 do roku 2011, archivní fotografie a autorský text a výpisky narativních rozhovorů. Biografie karavanistů umožňují nahlédnout jednak na specifika tohoto fenoménu a podoby turistiky, ale také na fungování české společnosti v období tzv. normalizace i v následujících letech. Vlastní bádání jakožto „insidera-karavanisty“ a editace dostupného materiálu resultovalo v tištěnou knihu, která mapuje historický vývoj a proměny CC Plzeň z osobní perspektivy.
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,696 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.