Název: Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime
Překlad názvu: Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Autoři: Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing; Marketing communication; marketing mix; marketing strategy; place; price; product; promotion; tourism; cena; cestovní ruch; marketing; Marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; místo; produkt; propagace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6720

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-580437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet