Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with formulation of a marketing strategy’s proposal for a travel agency. Due to specific recommendations of the forms of promotion the marketing strategy is expected to become more successful, brings higher profits for the owner and gain new customers. Suggestions regarding the marketing strategy are based on a questionnaire survey, the subsequent evaluation of the results and findings the most suitable proposals to allow more efficient marketing communication that may lead to an increase in the number of clients.
Osobnost úspěšného managera
Janáčková, Lenka ; Boklažuk, Michal (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje charakteristiky manažera, jeho role a funkce. Obsahuje teoretické poznatky, analýzy zkoumaných souborů, vyhodnocení a doporučení jak všeobecná, tak konkrétní.
Kupní chování spotřebitele
Janáčková, Lenka ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pánek, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je identifikace podstatných faktorů ovlivňující kupní chování spotřebitele při pořizování produktu. Konkrétně se práce zaměřuje na kávu. Teoretická část je zpracována na základě analýzy odborné literatury obsahující informace o marketingovém řízení, vývoji marketingových koncepcí, marketingovém mixu, faktorech ovlivňující spotřebitele a kupním rozhodovacím procesu. Současně je prováděna syntéza poznatků metodou komparace od jednotlivých autorů. Údaje z teoretické části jsou základními prvky pro tvorbu vlastní části práce. Vlastní část se specifikuje na samotnou kávu a popisuje její základní charakteristiku. Základní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Dotazníku se zúčastnilo celkem 102 osob, z toho 89 respondentů pijí kávu. Závěr shrnuje získané poznatky o kupním chování spotřebitele na trhu s kávou společně s návrhy a doporučením budoucího vývoje.
Osobnost úspěšného managera
Janáčková, Lenka ; Boklažuk, Michal (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje charakteristiky manažera, jeho role a funkce. Obsahuje teoretické poznatky, analýzy zkoumaných souborů, vyhodnocení a doporučení jak všeobecná, tak konkrétní.
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with formulation of a marketing strategy’s proposal for a travel agency. Due to specific recommendations of the forms of promotion the marketing strategy is expected to become more successful, brings higher profits for the owner and gain new customers. Suggestions regarding the marketing strategy are based on a questionnaire survey, the subsequent evaluation of the results and findings the most suitable proposals to allow more efficient marketing communication that may lead to an increase in the number of clients.

Viz též: podobná jména autorů
4 Janáčková, Lada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.