| |
| |
|
Kupní chování spotřebitele
Janáčková, Lenka ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pánek, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je identifikace podstatných faktorů ovlivňující kupní chování spotřebitele při pořizování produktu. Konkrétně se práce zaměřuje na kávu. Teoretická část je zpracována na základě analýzy odborné literatury obsahující informace o marketingovém řízení, vývoji marketingových koncepcí, marketingovém mixu, faktorech ovlivňující spotřebitele a kupním rozhodovacím procesu. Současně je prováděna syntéza poznatků metodou komparace od jednotlivých autorů. Údaje z teoretické části jsou základními prvky pro tvorbu vlastní části práce. Vlastní část se specifikuje na samotnou kávu a popisuje její základní charakteristiku. Základní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Dotazníku se zúčastnilo celkem 102 osob, z toho 89 respondentů pijí kávu. Závěr shrnuje získané poznatky o kupním chování spotřebitele na trhu s kávou společně s návrhy a doporučením budoucího vývoje.
|
| |
| |