Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal for Brand Development Framework for Small Company
Válka, David ; Milichovský, František (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on developing a brand for Mr. Jaromír Zeisel who provides house renovation and construction services under current brand RDI. Mr. Zeisel operates as a sole proprietor since the end of 2022 and his primary focus is personal home renovations. The theoretical part will discuss important terms in the field of branding and also discuss the role of brand in the renovation/ construction business. The analytical part of the thesis focused on the brand itself and at an assessment of its visual identity. External analysis looks at branding of competing renovation businesses and compares their brand identities and communication. The proposal for brand development was created based on the information gathered in the analytical part and will include visual improvement proposal as well as brand framework definition proposal.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Gášpárová, Kristýna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj Armády České republiky jako značky a posílení jejího dobrého jména. V rámci diplomové práce budou vymezena východiska pro úspěšné zpracování teoretického rámce vhodného pro budování značky nekomerčních organizací. Analytická část bude věnována přístupům k brandingu Armády České republiky a dalších vybraných zahraničních armád. Pozornost bude věnována i dalším relevantním oblastem, majícím vliv na vnímání značek. Na základě zpracovaných analýz budou vypracovány návrhy, které posílí vnímání Armády České republiky jako moderní, inovativní a spolehlivé organizace, která bude současně atraktivním zaměstnavatelem.
Proposal for Rebranding Activities of Formula Student University Team in International Racing
Hlavenková, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the area of strategic brand management, specifically in the preparation of rebranding activities for a sports team. It analyses the brand of the team from both an internal and external perspective, resulting in a thorough examination of the company's brand. The primary goal is to prepare rebranding activities for the team based on a branding template, in which structure is described and followed in the thesis.
Proposal for Brand Development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
Proposal for New Brand Development
Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Návrh opatření pro rozvoj značky
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Jarošincová, Jitka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. challenger brand, která se snaží dosáhnout na pozici brand leadera nebo alespoň brand leaderovi obstojně konkurovat. Má bakalářská práce se zaměřuje na porovnání marketingových aktivit obou diametrálně odlišných společností a zhodnocení úspěšnosti jejich komunikace, přičemž mé závěry se budou opírat o výsledky dotazníku, který jsem pro účely bakalářské práce vytvořila. Práce je rozdělena do 4 tematických celků. Základní potřebou pro porovnání obou společností bylo definování pojmů snídaňové cereálie a český trh cereálií. Tomu se věnuji v první části práce. Druhá část charakterizuje a srovnává zkoumané značky podle jejich historie, mezinárodních aktivit, konkurence a produktového mixu. V třetí části dojde k analyzování a porovnání jejich marketingových aktivit, a to jak nadlinkových, podlinkových, tak i těch na lince. Poslední část se věnuje tématu identity značky a zkoumá obě společnosti z pohledu teorie Margaret Mark a Carol S. Pearson o budování značky prostřednictvím archetypů. V příloze je uveden již zmiňovaný dotazník, který je kombinací průzkumu na vnímání identity značky a...
Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013
Pospíšilová, Andrea ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013" pojednává o problematice marketingové komunikace a pozice na trhu vybraných pěti sportovně-luxusních značek se zaměřením na kampaň Mestri di Sci značky Vist pro sezónu 2012/2013. V první polovině této práce je vymezen pojem sportovně-luxusní značka, na jehož základě je vybrán vzorek pěti lyžařských značek (Bogner, Descente, Sportalm, Vist a Kjus), které nejdříve projdou analýzou positioningu v rámci segmentů luxus, sport, lifestyle, a poté deskripcí a vzájemnou komparací aplikovaných marketingových aktivit. Druhá polovina práce se orientuje na kampaň Maestri di Sci značky Vist. Vizuální rovinu projektu podrobím detailnímu rozboru založenému na sémiotické analýze. Následně jsou představeny také předešlé kampaně značky Vist a vizuální charakter konkurenčních lyžařských značek, přičemž obě tyto sféry budou podrobeny komparaci s kampaní Maestri di Sci.
Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS
Procházková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS. Cíle: Cílem práce je identifikovat současnou image značky ASICS z pohledu českých spotřebitelů běžeckého sortimentu. Tedy zjistit, jak je značka vnímána zákazníky, jaké mají spotřebitelé běžeckého sortimentu povědomí o značce, jaká je znalost značky a zkušenost se značkou a na základě výsledků navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení image značky ASICS na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou elektronického dotazování. Jde o strukturovaný kvantitativní výzkum. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že povědomí o značce ASICS je nejvyšší mezi značkami specializovanými na běh, avšak celkově je povědomí až na 3. pozici za značkami jako je Adidas a Nike. Respondenti si značku asociují nejčastěji s botami, během, kvalitou, pohodlím, sportem a technologií. Značku zná celkem 87 % respondentů. Značka je vnímána převážně jako důvěryhodná, úspěšná, významná na běžeckém trhu, také jako moderní a oblíbená. Z hlediska produktu je značka převážně vnímaná jako taková, která nabízí produkty založené na nových technologiích, s krásným designem, jako kvalitní a ryze sportovní produkt. Propagace skrze sponzoring značky je nedostatečná, pouze 13% si dokázalo značku spojit se sportovcem, týmem nebo sportovní akcí. Návrh ke zlepšení image...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.