Název: Návrh rámce rozvoje značky pro malou firmu
Překlad názvu: Proposal for Brand Development Framework for Small Company
Autoři: Válka, David ; Milichovský, František (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand; brand communication; brand development; brand framework; brand identity; competition; house renovation; identita značky; komunikace značky; konkurence; renovace domu; rozvoj značky; rámec značky; Značka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211380

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-529651


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet