Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha během pandemie Covid-19
Hlaváč, Marek ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
bakalářská práce nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu posledních let SK Slavia Praha České republice dlouhodobě nejpopulárnějším sportem a pandemie Covidu 19 se ho značně dotkla, jelikož došlo dlouhému přerušení všech soutěží a profesionální soutěže se dohrávaly před omezenou kapacitou diváků. práci rozebírám teoretické poj e světa sportovního marketingu specifika financování fotbalových klubů v České praktické části rozebírám marketingovou komunikaci Praha se zaměřením na dvě období během pandemie prvním období zápasy nehrál vůbec a ve druhém se hrál diváků nebo s omezeným počtem diváků na stadionu. práci , jak se změnila komunikace klubu, která za normálních podmínek směřovala k fanoušci přišli na Zjišťuji, jaký obsah klub tvořil, aby si udržel a nadále získával fanoušky. Výsledkem je obsahová analýza dvou odlišných období, ze které vychází závěry a doporučení pro další
Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti
Stejskal, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Název: Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů na zlepšení Surf Campu v Portugalsku do následujících sezón za využití marketingového výzkumu současného stavu z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti zákazníků byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně bylo využito elektronické dotazování, rozhovor pomocí návodu s majitelem firmy a zaměstnancem a analýza interních dat. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů, tabulek a klasifikačních křížů. Získaná data pomohla s identifikací možností zlepšení služby, na jejich základě byl vytvořen návrh s doporučeními na zlepšení Surf Campu v Portugalsku, který byl předložen managementu. Klíčová slova: Služby, spokojenost zákazníka, sportovní marketing, GAP model.
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Jerie, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingových aktivit v den fotbalového utkání. Metody: Zdokonalení jsou vypracována na základě elektronického dotazování fanoušků AC Sparty Praha a osobních rozhovorů s marketingovými experty v oblasti fotbalu. Použito bylo také přímé pozorování, bez použití techniky. Výsledky: Doporučení a návrhy jsou zaměřeny na efektivnější využívání prvků marketingového produktu fotbalového utkání AC Sparty Praha na domácím stadionu. Nespokojenost fanoušků byla především v počtu a čistotě toalet, kapacitě stánků s občerstvením a rychlosti obsluhy. V bezpečnosti a doprovodném programu vidí fanoušci rezervy. Klíčová slova: Sportovní marketing, spokojenost fanoušků, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Porovnání zajišťování sponzorů ze strany Českého svazu pozemního hokeje a České florbalové unie
Reinosová, Adéla ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Poludvorný, Vladimír (oponent)
Název: Porovnání zajišťování sponzorů v Českém svazu pozemního hokeje a České florbalové unii. Cíle: Cílem práce je na základě zkoumání efektivity zajišťování sponzorů vznést doporučení, jak by svaz pozemního hokeje měl pokračovat v této problematice dále, popřípadě navrhnout možná opatření pro zlepšení propagace pozemního hokeje a tím i pro zvýšení zájmu potenciálních sponzorů. Metody: Praktická část vychází ze sběru informací a jejich následné analýzy. K sběru informací jsem použila hloubkové interview, interní materiály a dostupné internetové zdroje obou porovnávaných subjektů. Výsledky: Podávají přehled možností plnění pro sponzory, změnu způsobu zajišťování sponzorů a zlepšení marketingových aktivit Českého svazu pozemního hokeje. Klíčová slova: sponzoring, sportovní marketing, sportovní reklama, interview
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Fanta, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky AC Sparta Praha, odhalení nedostatků a vypracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci byly použity metody případové studie, analýzy dostupných dokumentů a textů, a strukturovaného rozhovoru s ředitelem marketingu a s ředitelem komunikace a public relations AC Sparta Praha. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace s fanoušky AC Sparta Praha bylo zjištěno, že může být o některé projekty doplněna. Návrh se držel nastaveného konceptu marketingové komunikace, jelikož jsem v něm neodhalil větší nedostatky. Návrh vychází z možností klubu tak, aby byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, komunikační strategie, sociální sítě, divák
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen
Tauchenová, Natálie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen Cíle: Cílem práce je vyhodnotit stávající situaci marketingové komunikace dvou softballových klubů hrajících Extraligu žen a vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace těchto klubů i obecná doporučení pro kluby hrající danou soutěž. Metody: V této práci jsme k výsledkům dospěli díky kvalitativnímu marketingovému výzkumu. Největší přínos přinesly metody polostrukturovaného rozhovoru s manažery a dotazníkového šetření s fanoušky. Pro více informací o stávající marketingové komunikace byla použita analýza dokumentů, především webových stránek a sociálních sítí. Dále byla na základě osobního nestrukturovaného pozorování vypracována analýza SWOT a na základě výsledků z marketingového výzkumu byla vytvořena komparace marketingových komunikací daných klubů. Výsledky: Výsledky potvrdily názory manažerů, že mezi nejvyužívanější komunikační kanály patří především sociální sítě, webové stránky nebo e-mailová pošta. Na základě výsledků byly zjištěny nedostatky, lišící se v ohledu na klub, v podpoře WOM marketingu, sponzoringu, merchandisingu, direkt marketingu a atraktivitě utkání. Pro všechny zmíněné nástroje byly vytvořena doporučení s ohledem na stávající stav marketingové komunikace daného klubu, a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.