Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,694 záznamů.  začátekpředchozí2653 - 2662dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Tomanová, Monika ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Téma mé diplomové práce se týká komunikační strategie neziskových organizací. Teoretická část se zabývá vysvětlením důležitých pojmů, jako je: nezisková organizace, komunikace a komunikační proces, marketing a marketingový mix a na závěr je komunikace vysvětlena jako ucelený integrovaný systém. Praktická část se zabývá konkrétními neziskovými organizacemi Ozvěna a Hnutí Brontosaurus. Jsou použity tyto metody: dotazník, analýza dokumentů, rozhovory s veřejností a se zaměstnanci organizací. Současné komunikační strategie organizací jsou zanalyzovány, jsou určeny silné a slabé stránky a na základě této analýzy s použitím uvedených metod jsou navrhnuta určitá doporučení na zlepšení.
Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Böhm, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.
Řízení projektů
Jon, Jakub ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Lacko, Branislav (oponent)
Všechny sféry lidského konání se neustále vyvíjí. Schopnost pružně reagovat na změny a potřeby okolí jsou klíčovým bodem konkurenceschopnosti moderního podniku. Tento předpoklad je stále častěji naplňován pomocí projektů. Diplomová práce na téma řízení projektů analyzuje prvek zaměstnance a dopad jeho spokojenosti na efektivitu projektů. Tato zjištění se stala opěrným bodem vymezení zásadních faktorů (jako například atmosféra v organizaci, informovanost, hodnocení, atd.), které ovlivňují průběh projektů. Každý faktor má přiřazenu sadu opatření s cílem zefektivnění řízení projektů běžného podniku. V rámci analýz byly také identifikovány základní předpoklady pro prostředí, ve kterém jsou projekty realizovány a od nich odvozen model zralosti projektového prostředí, který by měl firmu vést k zamyšlení nad dosaženou kvalitou a návodem pro další zdokonalení prostředí pro projekt management.
Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o.
Kalendová, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rak, Ondřej (oponent)
Firemnímu vzdělávání a poradenské činnosti se v dnešní době věnuje mnoho společností. Je to oblast velmi lukrativní pro podnikání, a také proto se vyznačuje velkou konkurencí. Právě v tomto oboru, vzhledem k tomu, že se jedná o služby, nehmatatelné produkty, nemožné vyzkoušet, hraje obrovskou roli právě marketing. Komunikace se zákazníkem a stálý kontakt s ním se stává klíčovým. V práci byla provedena analýza marketingové komunikace společnosti Image Lab s.r.o. Z výsledků je zřetelné, že je potřeba neustále monitorovat spokojenost svých stávajících zákazníků a zjišťovat jejich přání a potřeby. Dávat najevo zákazníkovi, že právě on je pro nás důležitý, protože to zvyšuje jeho loajalitu vůči firmě. Zajímat se o přání a potřeby potenciálních zákazníků zvyšuje úspěšnost firmy. Zjišťovat, co by zákazníky zaujalo a co je naopak pro ně zbytečné a nezajímavé.
Komunikační strategie ve firmě
Radil, Lukáš ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Aplikačně orientovaná práce na téma "Komunikační strategie ve firmě" se zabývá řešením firemní komunikace ve firmě. Je reakcí na všudypřítomnou nekoncepční komunikaci u malých i velkých firem. Cílem práce je poskytnout přehled nástrojů komunikace a na praktickém příkladě ukázat, že k tvorbě funkční integrované komerční komunikace není vždy potřeba drahá reklamní agentura. V teoretické části je shrnuta podstata komunikační strategie firmy a proces plánování s důrazem na koncept IMC -- integrované marketingové komunikace. Následuje výčet a popis nástrojů komerční komunikace včetně příkladů z praxe. Detailněji se práce zaobírá novými trendy v marketingu a hlavně problematikou online marketingu a využitím sociálních sítí. V praktické části stojíme před úkolem analyzovat pozici nově založené firmy agenturního typu a na základě této analýzy sestavit komunikační strategii. Určit vhodné komunikační nástroje a navrhnout řešení komunikace. Součástí řešení je také stanovení měřítek pro posouzení úspěchu, sestavení časového plánu a odhad rozpočtu na realizaci navržené strategie.
Analýza informací v mimořádných událostech
Břízová, Lucie ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Doseděl, Martin (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit s efektivním zpracováním informací během mimořádných událostí. Nejprve se zabývá informacemi obecně, jejich životním cyklem a komunikací. Vysvětluje jednotlivé komunikační modely. Druhá část je věnována mimořádným událostem. Definuje jednotlivé druhy mimořádných událostí a krizová opatření, jejichž pomocí se tyto situace řeší. Zaměřuje se také na právní úpravu, která tyto situace definuje. Praktická část práce hodnotí výsledky autorkou provedeného průzkumu veřejného mínění v oblasti mimořádných situací, který slovně i graficky interpretuje. V závěru práce je zhodnocena bezpečnostní strategie České republiky.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Norková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Eretová, Iva (oponent)
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních částí.
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.
Zhodnocení personálních činností ve firmě ČZ, a.s.
Řeřábková, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Sokolová, Martina (oponent)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností se zaměřením na vybranou oblast (komunikace, mezilidské vztahy a vzdělávání managerů). Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,694 záznamů.   začátekpředchozí2653 - 2662dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.