Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,706 záznamů.  začátekpředchozí2643 - 2652dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Marketingová a komunikační strategie značky Scholl
Reissová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cíl práce je zhodnotit stávající marketingovou a komunikační strategie značky Scholl. Tato značka je známá pro své produkty péče o nohy a zdravotní obuv. V teoretické části jsou vysvětleny nástroje, podle kterých je postupováno v praktické části. V praktické části je přestavena značka Scholl, její vznik, vývoj a situace v dnešní době. Dále práce obsahuje rozbor marketingové strategie Scholl pomocí marketingového mixu a charakteristiku její marketingové komunikace. V poslední kapitole je strategie zhodnocena odděleně pro obuv Scholl a produkty péče o nohy Scholl. Na závěr je vyhodnoceno splnění cílů práce a její využitelnosti v praxi.
Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě
Kurimská, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji prezentaci a analýze komunikace se zákazníkem v konkrétní firmě. Jedná se o společnost Maxin Prague s.r.o., která poskytuje služby na trhu příjezdového cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat používané způsoby komunikace a navrhnout doporučení a možnosti dalšího vývoje této oblasti. V rámci práce v krátkosti definuji oblast cestovního ruchu. Dále uvádím informace o konkurenci, popisuji postavení firmy na trhu. Náslědně analyzuji způsoby komunikace se zákazníkem a navrhuji možnosti dalšího rozšíření a vylepšení v této oblasti. Prostřednictvým analýzy samotné nabídky firmy hodnotím proces tvorby nabídky a opět doporučím další možnosti vývoje. Při psaní závěrečné práce budu využívat informace a zkušenosti s několikaleté práci v uvedené firmě, dále budu používat odbornou literaturu a internetové zrdoje. Má bakalářská práce by měla dopomoci shrnout současné fungování firmy v oblasti komunikace se zákazníky a měla by inspirovat k dalším možnostem vývoje v budoucnu.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Polanecká, Šárka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem práce je seznámit s teoretickými poznatky z oblasti Public relations a následně na základě marketingového výzkumu zmapovat situaci řízení Public relations mezi nemocnicemi v České republice.
Soft skills a jejich rozvíjení u studentů FM VŠE
Jedounová, Lucie ; Míková, Irena (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
V teoretické části bakalářské práce definuji pojem soft skills, poukazuji na jejich význam pro člověka obecně, především pak pro studenty (absolventy) jako budoucí uchazeče o zaměstnání a popisuji jednotlivé soft skills. Cílem praktické části této práce je zmapovat situaci v oblasti soft skills u studentů 1. a 3. ročníku bakalářského, prezenčního studia a zjistit, zda mají během studia dostatek možností k rozvoji svých měkkých dovedností a zda na konci 3. ročníku u sebe studenti pociťují zlepšení v této oblasti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Opálková, Andrea ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kocábová, Daniela (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou zaměstnanci v konkrétní organizaci spokojeni, jak organizace přispívá ke zvyšování jejich spokojenosti a jak zaměstnanci sami podporují dobré jméno společnosti. V bakalářské práci je analyzována především oblast motivace, mezd, odměňování, poskytování zaměstnaneckých výhod, vztahů na pracovišti a participace zaměstnanců na řešení úkolů a jejich vlivu na spokojenost zaměstnanců. Problematika je řešena nejprve z pohledu teorie a následně srovnána s výsledky dotazníkového šetření ve společnosti SAND TEAM, spol. s r.o., tedy z pohledu praxe. Dle výsledků dotazníkového šetření v této společnosti budou navržena některá opatření, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Urválková, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Informace, znalosti a komunikace jako systémové nástroje rozvoje evropského společenství
Novotný, Ivo ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Urban, Miloslav (oponent)
Hlavním cílem předkládané práce je základní přiblížení systému fungování evropského společenství z pohledu využití informací, znalostí a komunikace. Tyto tři nástroje jsou hlavními prvky, které figurují v prováděných analýzách. Práce je rozdělena do tří částí, které na sebe logicky navazují. První část se zabývá vymezením systémových nástrojů - informací, znalostí a komunikace. Je zde uveden jejich význam ve spojitosti s Evropskou unií. Druhá část se věnuje systému Evropské unie, její politiky zejména v oblasti informační společnosti, komunikaci v rámci EU, informačním a komunikačním technologiím. V systému Evropské unie je popsána historie, rozšiřování a princip fungování hlavních institucí. V oblasti informační společnosti jsou podrobeny analýze hlavní programy eEurope a i2010. Část zabývající se komunikací popisuje nejdůležitější komunikační vazby probíhající v EU. Třetí část je věnována srovnání využití technologií a informační gramotnosti a nastiňuje budoucí vývoj EU.
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Klouček, Viktor ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce je studií vlivu internetu na formování sociální reality. Hlavním faktorem na tvorbě sociální reality je prvek socializace, tedy komunikace. V této práci se zaměřuji na online komunikaci a socializaci, probíhající pomocí chatů, diskusí, blogů, fór shrnutě existující pod pojmem sociální sítě, které si dnes dobyly velmi silné postavení mezi komunikačními aplikacemi, přístupnými na internetu. Pokusil jsem se zjistit, jak online komunikace působí na člověka a jak blízké vazby si člověk může ve virtuálním prostředí vytvořit s ostatními členy těchto prostředí. Dnešní technologie vytvářejí nové formy komunikace a způsoby a vazby mezi online členy komunikačních skupin jsou odlišné od reálných. Vzdálenost již není rozhodující a je bráno jako samozřejmé interagovat a tedy i ovlivňovat a být ovlivňován člověkem z rozdílého geografického, sociálního, ekonomického, či politického prostředí. To vše má vliv na konstrukci sociální reality komunikujících. Studie proběhla formou dotazníku. Dotazník byl rozeslán dvěma stům lidem, od kterých se mi jich vrátilo celkem 107. Více než polovina ze 107 respondentů se navzájem nezná, pocházejí z různých sociálních vrstev a různých oblastí v rámci České Republiky. Věkové rozmezí respondentů je 15-63 let. Respondenti byli dotazováni na otázky směřující na reálnost virtuální komunikace, virtuální přátelství a vazby mezi členy skupin. Dále pak na autenticitu informací a částečně i na vliv reklamy při rozhodování. Vlastním příspěvkem byla konstrukce dotazníku a analýza odpovědí směrem k vytvoření závěrů o vlivech online komunikace na vnímání a formování sociální reality. Analýza zaměřená na respondenty trávící na internetu většinu času přinesla zajímavé závěry ve srovnání se skupinami, u nichž je podíl času tráveného online menší. Práce začíná teoretickým shrnutím reality, její konstrukce a vlivy, dále pak online aplikacemi a vědeckými pracemi zahrnující jejich dopady, jak pozitivní, tak negativní. Následuje studie a představení vzorku respondentů, spolu se základními otázkami, hypotézami a interpretace odpovědí s přihlédnutím na předchozí práce. V závěru shrnuji výsledky práce a načrtávám přibližný pohled do budoucnosti, co se virtuální komunikace a jejích vlivů týče. V části přílohy je uveden dotazník a podrobnější odpovědi respondentů na čas trávený u různých aplikací.
Analýza tvorby webových stránek malé organizace
Labašta, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Havlan, Jan (oponent)
Práce teoreticky i prakticky pojednává, jak postupovat při tvorbě webových prezentací malé organizace. Teoretická část je zaměřena na pravidla a postupy, které by měl každý dodržovat za účelem vytvoření kvalitních WWW stránek. V teoretické části je také popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a pro samotné návštěvníky této prezentace. Praktická část je zaměřena na znalosti a zkušenosti autora práce. Tato část obsahuje popis tvorby webové prezentace penzionu, analýzu původní webové prezentace a možné příčiny, proč majitelé penzionu požadovali aktualizaci webové prezentace. A jako poslední část této práce je autorův náhled do budoucnosti webových prezentací, kde jsou popsány možné funkce a možnosti webových stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,706 záznamů.   začátekpředchozí2643 - 2652dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.