Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,654 záznamů.  začátekpředchozí2435 - 2444dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr –Vytvoření nového inovativního softwareového produktu
Jakůbek, Aleš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem, jímž je vývoj nového produktu již fungující etablované firmy. Pro kvalitní zpracování podnikatelského záměru slouží poznatky sepsané v teoretické části práce. Z těchto také vychází údaje zpracované v analytické části a také návrhové části, které by měly reflektovat aktuální ekonomickou situaci firmy a z ní vycházející možné scénáře projektu.
Podnikatelský záměr
Zemanová, Lucie ; Pernica, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na rozšíření služeb podniku Hračkářství * Papírnictví. Tato práce se skládá ze třech hlavních částí. Teoretická část obsahuje definice pojmů tvořící strukturu podnikatelského záměru a definice potřebných analýz. V analytické části je vypracována analýza současného stavu firmy. V poslední navrhované části je vytvořen konkrétní podnikatelský plán, který směřuje k rozvoji podniku.
Expanze českého výrobce modulových dřevostaveb na intrakomunitární trh
Kočařík, David ; Kubant, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti DOMESTA PLUS s.r.o., která se zabývá výrobou modulových dřevostaveb. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmů souvisejících s intrakomunitárním trhem, podmínkami pro vstup na tento trh a popisem vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Tyto analýzy jsou použity v praktické části práce jako podklad pro návrh vhodné strategie rozvoje, spočívajícího v expanzi společnosti na intrakomunitární trh. Na základě výsledků analýz je zpracován konkrétní návrh změny vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení ekonomické situace firmy. Návrhová část se zabývá také identifikací rizik souvisejících se zavedením změny.
Strategie rozvoje malého podniku
Nácovský, Tomáš ; Kopecký, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu vybrané společnosti a jejího okolí. Pomocí strategické analýzy je určena konkurenční výhoda a pozice podniku na trhu. V souladu se strategickými cíli podniku a podnikovou vizí je navržen rozvoj podniku, který zahrnuje jednotlivé funkční strategie spolu s časovým plánem implementace.
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Březinová, Tereza ; Blažek, Jaroslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na sestavení reálného podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Tato firma nabízí poskytování lešenářských služeb – tedy montáž a demontáž lešení a s tím spojené doprovodné služby. První část práce obsahuje teoretické podklady z oblasti podnikání, na kterou navazuje část analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část zahrnuje návrh konkrétního podnikatelského plánu, včetně harmonogramu a implementace.
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
Developerský projekt výstavby bytového domu v Praze
Karásek, Roman ; Jandásková, Tereza (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerským projektem v Praze s názvem Obytný soubor Zeleného Města a analýzou developerského trhu v Praze. V diplomové práci jsou popsány jednotlivé fáze developerského projektu, souhrnná SWOT analýza pro výstavbu, způsob financování projektu a plán řízení rizik. Analýza developerských projektů je zaměřena na vývoj nabídky, poptávky, vývoj cen nových bytů v závislosti na finanční dostupnosti a lokalitě, kde ceny bytů porovnávám s mým řešeným bytovým domem.
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
Marketingová strategie
Pospíšilíková, Vendula ; Kašpar, Michal (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.
Marketingový mix podniku
Valouch, Vladimír ; Chovan, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix QUICK bistra. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Následně v analytické části jsou uvedeny informace o společnosti, ale zejména je provedena analýza prostředí podniku, marketingového mixu a SWOT analýza na základě definovaných teoretických východisek. Poslední část práce zahrnuje případné návrhy ke zlepšení marketingového mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,654 záznamů.   začátekpředchozí2435 - 2444dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.