Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě
Ratajová, Lucie ; Neuman, Jan (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení, zda bude možné v místě lesní mateřské školy realizovat doprovodné programy, tábory, soustředění, které by zajistily finanční prostředky pro školu a hlavně stabilní prostředí. Dalším cílem je zjistit zájem rodičů a dětí o podobné programy v místě realizace lesní mateřské školy. Metody: V práci je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Stěžejní je pro práci studie proveditelnosti, která nastavila strukturu práce a vede její linii. Dotazníkové šetření analyzuje potencionální zákazníky projektu a jejich potřeby, přání. Polostrukturované rozhovory poskytly základ pro analyzu rizik projektu nebo pro marketingovou strategii. Sekundární analýza byla využita pro získání dat v teoretické části práce. Výsledky: Jarní soustředění a letní tábory se záštitou LMŠ mohou pozitivně (jak finančně, tak posílením vztahu člověka s přírodou) přispět provozu konkrétní lesní mateřské školy. Pozitivní ohlas byl zaznamenán především z řad rodičů dětí z mateřských škol. Rodiče by uvítali větší nabídku letních táborů a jarních soustředění v místě jejich bydliště. Klíčová slova: letní tábor, zimní tábor, lesní mateřská škola, studie proveditelnosti
Zkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHD
MÁLKOVÁ, Michaela
Diplomová práce na téma Zkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHD má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá problematikou zotavovacích akcí, tzn. legislativou, organizací, kvalifikací a kompetencemi pracovníků zotavovacích akcí. Dále je charakterizováno dítě s ADHD a popsány výchovné přístupy vhodné pro práci s dětmi s ADHD na zotavovacích akcích. Cílem empirické části je popsat zkušenosti pedagogů volného času s integrací dítěte s ADHD na zotavovacích akcích. Empirická část je rozdělena na dvě části. První část tvoří předvýzkum realizovaný formou dotazníkového šetření. Na výsledky šetření navazuje část druhá, založená na strukturovaných rozhovorech s vybranými pedagogy volného času. Otázky rozhovoru jsou zaměřeny na dosavadní praxi volnočasových pedagogů, podmínky integrace dítěte s ADHD na zotavovací akci, výchovné přístupy a přínosy integrace.
Letní tábor Nové Město na Moravě (Dokumentační videopořad)
Duchek, Michal ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Maliňáková, Gabriela (oponent)
NÁZEV: Letní tábor - Nově město na Moravě (dokumentační videopořad) ABSTRAKT: Tato bakalářská práce byla vytvořena a zpracována, jako prezentační videopořad, který zachycuje celý průběh letního tábora, který se konal v Novém městě na Moravě. Při zpracování videopořadu jsem použil střihový program Pinnacle Studio 14. Pořad jsem vytvářel na základě zpracovaného námětu, obsahového a technického scénáře. Teoretická část bakalářské práce představuje celkový pohled na letní tábor. Jeho představení, jak tábor vypadal, jaký byl zaveden režim tábora. Jaký byl připraven program pro děti, aby stoprocentně zaplnil čas, který děti strávily na letním táboře. Dále se teoretická část zaměřuje na představení použité techniky a vyhodnocení určitých poznatků. Dalším tématem je představení některých novinek v programu Pinnacle Studio 14 a příprava před zpracováním v tomto střihovém programu. Praktická část bakalářské práce se přímo zaměřuje na prezentační videopořad. V jednom bodě praktické části jsem se snažil zpracovat anketu, abych zjistil pocity dětí a jejich poznatky z letního tábora. V závěru práce se věnuji popisu získaných zkušeností a vyhodnocení všech poznatků z průběhu natáčení.
Návrh programu na letní tábor se zaměřením na rozvoj spolupráce
NOVOTNÁ, Klára
Cílem této bakalářské práce, je návrh celotáborové hry, která může posloužit širší veřejnosti jako metodický materiál. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na volný čas, dítě mladšího a staršího školního věku a jeho vztahu ke hře. Uvádí definice her a jejich třídění. Dále obsahuje druhy a typy táborů. Největší kapitola v teoretické části je věnována celotáborové hře, jejímu popisu a dramaturgii a nakonec týmové spolupráci. V praktické části bylo hlavním cílem podrobně vypracovat program celotáborové hry pro děti mladšího a staršího školního věku se zaměřením na rozvoj spolupráce.
Letní tábory totality a dneška z pohledu účastníka
HOŘÁKOVÁ, Lucie
Jednou z nejčastějších forem trávení volného času během letních prázdnin je v naší republice již tradičně dětský tábor. Dlouhá historie této činnosti nás vede k zamyšlení nad jejím vývojem. Je patrné, že historický vývoj naší země ovlivňuje i organizaci dětských táborů. Mají však tyto dějinné či politické změny vliv na prožívání těchto táborů? A co je pro děti na táboře nejdůležitější? Či jinak řečeno co si z tábora za prožitky odnášejí, to je náplní této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.