Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 234 záznamů.  začátekpředchozí228 - 234  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.
Consumer Identity
Young, Melissa Marie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Chování spotřebitele - Cílem této práce je dokázat, že se spotřebitelé mýlí ve své domněnce, že si o svých nákupních krocích rozhodují jen oni sami. Ve skutečnosti jsou spotřebitelé na různých úrovních manipulováni obchodníky. Je to právě obchodník, který rozhodne, jaká spotřebitelská identita by měla být vytvořena. Obchodníci ovlivňují spotřebitelské pohony, motivace a emoce, aby utvrdili své spotřebitele o tom, že mají nakupovat jejich značky. Hlubší analýza dochází ke zjištění, že obchodníci manipulují se spotřebiteli pomocí řady strategií, jež se zaměřující na výzkum lidského chován. Kromě toho, obchodníci také používají různé vlivy z oblasti životního prostředí a sociálně-environmentální nástroje. Na konec je uveden praktický příklad ilustrující nadnárodní společnost Nike, který dokazuje, že obchodníci jsou si vědomy těchto metod, které používají k manipulaci spotřebitelů. V závěru této práce je velmi zřejmé, že spotřebitelé jsou snadno ovlivnitelní. Spotřebitel je jen loutka, zatímco obchodník je ten, kdo loutkou hýbe.
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie.
Čeledová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tematikou loajality po teoretické i praktické stránce. V první kapitole se zaměřuji na chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Ve druhé kapitole rozebírám typologii zákazníka. Ve třetí kapitole je analyzována vlastní problematika loajality. Čtvrtá kapitola je věnována výzkumu trhu. V praktické části je zpracováno a vyhodnoceno vlastní terénní šetření v prodejně TETA drogerie.
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Švejd, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Zavedení systému záloh na PET lahve v ČR
Matějovská, Jana ; Čamrová, Lenka (vedoucí práce) ; Šmíd, Jan (oponent)
Práce se zabývá systémem záloh na PET lahve, o jehož zavedení v současnosti Ministerstvo životního prostředí uvažuje. Cílem práce je zjistit, zda je nutné tento systém zavádět, jaký vliv bude mít na chování spotřebitele a kdo stojí za tím, aby byly zálohy zavedeny a kdo naopak proti. Nejprve je popsána legislativa českého odpadového hospodářství, fungování systému nyní a ekonomické teorie týkající se chování spotřebitele. Dále se práce zabývá výhodami a nevýhodami systému záloh, popisuje faktory ovlivňující chování spotřebitele, zpracovává výsledky dotazníkového šetření a uvádí, které subjekty se vyslovily pro nebo proti systému a z jakých důvodů. Závěrem je rozhodnutí o tom, zda je systém pro ČR spíše výhodný nebo nevýhodný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 234 záznamů.   začátekpředchozí228 - 234  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.