Název:
Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie.
Překlad názvu:
Customer's loyalty to retailing chain TETA drogerie
Autoři:
Čeledová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá tematikou loajality po teoretické i praktické stránce. V první kapitole se zaměřuji na chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Ve druhé kapitole rozebírám typologii zákazníka. Ve třetí kapitole je analyzována vlastní problematika loajality. Čtvrtá kapitola je věnována výzkumu trhu. V praktické části je zpracováno a vyhodnoceno vlastní terénní šetření v prodejně TETA drogerie.First chapter describes customers' behaviour. Second chapter concerns about customers' typology. Third chapter analyze loyalty itself. Fourth chapter describes market research. The last part is about my own market research.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; typologie zákazníka; výzkum trhu; customers' behaviour; customers' typology; market research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11013