Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
Services for Effective Rural Governance - A Design Thinking View
Zejda, Vladimír ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
Diplomová práce poskytuje pohled na problémy, se kterými se potýkají starostové v malých českých obcích a představuje komplexní přehled přístupů k jejich řešení. Konkrétně se zaměřuje a nefinanční a nelegislativní nástroje spolupráce a externí podpory, které jsou společně uvedeny jako "služby pro efektivní místní správu". Práce dále představuje koncept designu služeb a jeho využití ve veřejném sektoru. V závěru je tato metoda použita pro analýzu a návrh změn aktuálně dostupných služeb pro efektivní místní správu tak aby co nejlépe sloužili starostům.
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.

Viz též: podobná jména autorů
6 Zejda, Vojtěch
6 Zejda, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.