| |
|
Studie materiálových a informačních toků v podniku HELLA
Junek, Karel ; Pavlíček, Radek (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací materiálových a informačních toků ve vybraném podniku. Práce je tvořena analýzou současného stavu interní problematiky materiálových a informačních toků ve vztahu k dodavatelům a zákazníkům. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy logistiky, týkající se zmíněné problematiky. Praktická část analyzuje současnou situaci v podniku Hella a obsahuje návrhy vhodné pro optimalizaci současného stavu.
|
|
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.
|
| |
|
Personální činnosti v organizaci: Motivace
Horák, Martin ; Ďurajka, Martin (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá motivací zaměstnanců ve zkoumané společnosti. Na základě empirického šetření jsou navrženy instrumenty, které zaměstnance stimulují k vyššímu pracovnímu výkonu. Zaměstnancům tyto instrumenty pomohou i snížit stres a zlepšit komunikaci ve společnosti. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu ve společnosti navrhnout motivační instrumenty, které zvýší výkon zaměstnanců.
|
|
Návrh změny organizační kultury ve společnosti SILGOR, a.s.
Tošerová, Valérie ; Orlík, Adam (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo shrnutí teoretických poznatků spojených s pojmem organizační kultura, popsání nejdůležitějších funkcí, prvků, struktury, typologie a metod pro její analýzu. Na základě analýzy organizační kultury v organizaci byla nastíněna stávající úroveň organizační kultury pomocí využití systematického pozorování a šetření formou rozhovorů, metod písemného dotazování a analýzy vnitropodnikových dokumentů. Poté došlo k odhalení nedostatků v organizační kultuře organizace a navržení několika opatření a doporučení pro zlepšení aktuálního stavu směrem k žádoucí organizační kultuře.
|
|
Návrh komunikačního mixu cateringové společnosti
Pelikánová, Adéla ; Kundeliusová, Eva (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající společnosti. Tyto návrhy přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů společnosti. Cílem diplomové práce je vytvoření komunikačního mixu pro nově vznikající společnost a návrh vhodných komunikačních nástrojů pro vstup začínajícího podniku na trh.
|
|
Návrh komunikačního mixu pro prodej sportovních potřeb
Čechová, Andrea ; Regináč, Jozef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nalezení vhodného způsobu optimalizace a aplikace komunikačního mixu na vybraného živnostníka Rostislava Štorka, který zprostředkovává prodej sportovního vybavení. Hlavním předmětem této práce je zanalyzování současného stavu marketingové komunikace a nalezení takového způsobu komunikační politiky, který přinese zvýšení objemu prodeje zboží a tím vyšší zisky. Tato práce je systematicky rozdělaná na tři hlavní části. První část se zabývá teoretickými podklady, které jsou východiskem pro zpracování dalších částí. Druhá část se zabývá analýzou tohoto vybraného podniku a jeho okolí. V poslední části je návrh konkrétního komunikačního mixu, který bude následně aplikován.
|
|
Komunikační mix stavební firmy
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
|
|
Vnitropodniková komunikace Společnosti AUTO – BAYER, s.r.o.
Drobiličová, Denisa ; Veronika, Moláková (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stavu vnitropodnikové komunikace společnosti AUTO-BAYER, s.r.o.. Práce je dělena do tří částí, a to na část teoretickou, metodiku a část praktickou. Pomocí dat získaných z dotazníků, dochází v praktické části k zjištění aktuálního stavu vnitropodnikové komunikace ve společnosti. Cílem práce je zjištění problematických míst podniku v oblasti interní komunikace a následné navržení řešení, která bych mohla tento stav změnit a zlepšit.
|