Název: Komunikační mix stavební firmy
Překlad názvu: Communication Mix of Construction Company
Autoři: Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; komunikační mix; Marketing; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; stavební společnost; úklid.; advertising; building company; cleaning.; communication; communication mix; Marketing; personal sale; propagation; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27540

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223996


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet