Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza dat a reportování vsystému ALVAO Service Desk
Václavík, Marek ; Novák, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu reportování a datových analýz systému ALVAO Service Desk v interním provozu společnosti. Na základě zjištění nedostatků je navržen nový způsob reportování a datových analýz na platformě Microsoft Power BI. Návrh specifikuje celý cyklus funkcí Power BI od získání dat po sdílení.
Exploratory Analysis of Big Data in "jmenomesto"
Trampeška, Václav ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Landini, Federico Nicolás (vedoucí práce)
This thesis is concerned with the analysis of the database of the online game Jméno, město. In this game, players are tasked with adequately answering given categories with answers beginning with a given letter. The thesis analyzes the evolution of player behaviour over the lifetime of the game and the behaviour of players in different countries and cultures within the same and different languages based on the popularity of different answers. A web application was developed to facilitate the execution of these analyses, allowing easy-to-use data collection and data visualisation in charts without requiring knowledge of the database structure and a query language. The results of the proposed analysis methods are compared with Google Trends data to identify the similarities between the data observed in the game and internet searches. The comparison shows that the proposed methods can give meaningful results, and hence the database can be suitable for performing further specific analyses. Furthermore, partly based on the analysis results, the thesis proposes changes to improve the game in player experience and revenue generation.
Smart metering data analytics
Ševčík, Prokop ; Klusáček, Jan (oponent) ; Drápela, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím dat z chytrých statických elektroměrů využívající obousměrnou komunikaci, tzv. smart metery, v distribuční soustavě. Pojednává o hardwarovém řešení a uspořádání smart meteru a měření elektrických veličin. Vyjmenovává jednotlivá možná řešení a provedení využití smart meteringu v DS, tzv. use case. Zhodnocuje jejich praktickou realizovatelnost v DS a kvalitu dat získaných ze smart metrů. Dále se pro zkoumaný use case zaměřuje na analytické nástroje pro hodnocení provozu DS
Aplikace pro sledování a analýzu cévních výkonů
Drozen, Jan ; Hoksza, David (vedoucí práce)
Jedním z oborů kardiovaskulární chirurgie je implantace a následná péče o vaskulární rekonstrukce a hemodialyzační přístupy. Vaskulární rekonstrukce, tzv. bypassy, i protetické hemodialyzační přístupy, tzv. grafty, se používají u pacientů, u kterých jiná léčba selhala. Jejich efektivita je tak zásadní pro život pacienta. Cílem této práce je návrh a implementace softwarového systému umožňujícího evidenci dat získaných při vaskulárních operacích a následných kontrolách. Důležitou částí systému je dále funkcionalita umožňující základní analytické a statistické zpracování evidovaných dat. Dalším cílem je z evidovaných dat získat nové znalosti použitelné pro zvýšení efektivity vaskulárních operací.
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Případová studie na dolování z dat v jazyce Python
Stoika, Anastasiia ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá základními koncepty a technikami procesu získávání znalostí z dat. Cílem práce je demonstrovat dostupné prostředky jazyka Python, které umožňují provádět jednotlivé kroky tohoto procesu. Práce je zaměřena především na metody a techniky detekce odlehlých pozorování, založené na shlukování a klasifikaci. Jedná se o řešení analytické úlohy, která se týká zdrojů dat s omezeným množstvím využitelné informace. Tato kontrolní činnost by měla sloužit k detekci podezřelých prodejních transakcí nějaké společnosti, které mohou znamenat pokusy o podvod jejích prodejci.
Získávání znalosti z dat v jazyce Python
Krestianková, Tamara ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá procesom dolovania dát, prostriedkami pre podporu dolovania dát v programovacom jazyku Python a demonštráciou využitia tohto jazyka pre účely dátovej analýzy, so zameraním na klasifikáciu a tvorbu klasifikačných modelov. Tieto modely sú schopné na základe dát z biomedicínskych hlasových meraní s určitou presnosťou klasifikovať testované subjekty do dvoch katégórií - ľudí trpiacich Parkinsonovou chorobou a zdravých ľudí.
Sociální sítě v Human Resources Managementu (model pro podporu náboru zaměstnanců)
Böhmová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) ; Horváthová, Petra (oponent)
Hlavním cílem a zároveň i přínosem práce je vytvoření artefaktu v podobě modelu pro podporu náboru zaměstnanců pomocí sociálních sítí a jeho nasazení do praxe. Za tímto účelem je provedena hloubková analýza současného stavu zkoumané problematiky vedoucí k nalezení mezer, které lze modelem řešit. Autorka při tvorbě modelu vychází ze znalostí načerpaných z rešerše literatury a vlastních výzkumů, konkrétně se jedná o analýzu typů obsahu zkoumaných sociálních sítí a konkrétních dat získaných manuálně i automatizovaně; komparační analýzu možností inzerce nabídek práce; periodické dotazníkové šetření mezi personalisty. Součástí vlastního výzkumu je také rešerše existujících rámců pro podporu náboru zaměstnanců pomocí sociálních sítí. Z analýzy současného stavu zkoumané problematiky vyplývá, že existuje jen málo modelů náboru věnujících se konkrétně využití sociálních sítí. Navíc těmto modelům chybí přidaná hodnota v podobě hodnocení kandidáta na základě chování na sociálních sítích. Artefakt v podobě modelu pro podporu náboru zaměstnanců zahrnuje návrh automatizovaného řešení týkajícího se stahování dat uživatelů a návrh na následné analytické zpracování dat a vytvoření prediktivního modelu pro hodnocení chování uživatelů na sociální síti. Závěrečné posouzení účelnosti navrženého modelu je provedeno formálním ověřením a případovou studií. Pro ověření případovou studií byl navržený artefakt implementován v praxi s názvem Model PM, který využívá náborovou aplikaci (Práce na míru) pro extrakci facebookových dat. Pro stanovení prediktorů chování uživatelů na sociální síti byl využit osobnostní test (MBTI). Pomocí shlukové analýzy a strojového učení (resp. rozhodovacích stromů) vznikl stochastický prediktivní model, který určuje osobnostní typ kandidátů (správnost predikce osobnostní kategorie MBTI je v rozpětí mezi 68 % až 84 % u jednotlivých případů s konfidencí v rozpětí mezi 43 % až 81 %). Případová studie potvrdila účelnost modelu pro podporu náboru zaměstnanců a došlo k jeho reálnému nasazení do praxe.
Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky
Kotara, Jan ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, které v posledních letech formovaly její dnešní podobu. První část práce, část teoretická, se věnuje definici pojmu řízení vztahů se zákazníky a jeho teoretickému zasazení do moderní marketingové teorie, včetně stručného pohledu do historie. Vzhledem k příkladu rozebíranému v praktické části věnuji samostatnou sekci specifikům CRM v oblasti retailu. Po představení důležitosti dat a jejich analýzy pro CRM následuje nejdůležitější sekce teoretické části věnovaná aktuálním trendům - s důrazem na problematiku moderních věrnostních programů, omnichannel strategie a sociálního CRM. V druhé části reflektuji jednotlivé teoretické poznatky na praktickém příkladu, kterým je maloobchodní řetězec Tesco. Cílem této práce je odhalit nedostatky řízení vztahů se zákazníky u vybrané společnosti a návrh způsobů jejich odstranění vedoucí k implementaci efektivního řešení CRM.
Aplikace pro sledování a analýzu cévních výkonů
Drozen, Jan ; Hoksza, David (vedoucí práce) ; Škoda, Petr (oponent)
Jedním z oborů kardiovaskulární chirurgie je implantace a následná péče o vaskulární rekonstrukce a hemodialyzační přístupy. Vaskulární rekonstrukce, tzv. bypassy, i protetické hemodialyzační přístupy, tzv. grafty, se používají u pacientů, u kterých jiná léčba selhala. Jejich efektivita je tak zásadní pro život pacienta. Cílem této práce je návrh a implementace softwarového systému umožňujícího evidenci dat získaných při vaskulárních operacích a následných kontrolách. Důležitou částí systému je dále funkcionalita umožňující základní analytické a statistické zpracování evidovaných dat. Dalším cílem je z evidovaných dat získat nové znalosti použitelné pro zvýšení efektivity vaskulárních operací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.