Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská odpovědnost firmy ISNO IT, s.r.o.
Nevídalová, Renata
Nevídalová, R. Společenská odpovědnost ve firmě ISNO IT, s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. V práci je podrobně prozkoumána problematika společenské odpovědnosti firem a cílem práce je doporučení rozvoje společensky odpovědných aktivit. V literární rešerši této práce je definován pojem CSR a další související pojmy. Vlastní práce analyzuje sesbíraná data. Pomocí kvalitativních rozhovorů s vedením firmy a dotazníkového šetření jsou na závěr práce doporučené aktivity pro firmu, aby se zde vyvíjela společenská odpovědnost. Mezi doporučené návrhy patří dobrovolnická činnost, zřízení ekologického e-shopu nebo změna webových stránek. Tyto návrhy byly předloženy vedení firmy a byla získána zpětná vazba.
Spoločenská zodpovednosť zákazníkov obchodov na Slovensku po spoplatnení plastových tašiek
Tóthová, Karin
Tóthová, K. Společenská odpovědnost zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění plastových tašek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Táto diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění lehkých plastových tašek v souvislosti s minimalizací plastového odpadu. Její cílem je na základe zhodnocení spotřebitelského chování zákazníků navrhnout pro obchodníky doporučení do oblasti komunikace na zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti z hlediska ekologického chování. První část práce zahrnuje teoretické vysvětlení konceptu CSR ze strany firem i spotřebitelů a s ním souvisejících pojmů jako zainteresované strany, komunikace CSR i standardy. V druhé, výsledkové části, je udělána orientační analýza a zpracován sekundární průzkum pro přiblížení problematiky, a též proveden kvantitativní a doplňující kvalitativní výzkum na zjištění spotřebitelského chování. Na základe jejich vyhodnocení jsou navrženy doporučení pro obchodníky, které by měli vést k zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti v rámci ekologického chování, přičemž jestli je to možné, jsou ekonomicky zhodnoceny.
Společenská odpovědnost v cestovním ruchu
Šulová, Veronika
Šulová, V. Společenská odpovědnost v cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Hlavním cílem diplomové práce „Společenská odpovědnost v cestovním ruchu“ je navržení strategie společenské odpovědnosti (zkr. CSR) pro podniky v oblasti cestovního ruchu konkrétně pro ubytovací zařízení. První část je tvořena diskuzí alternativních přístupů a pohledů, analýzou odborné literatury a výzkumů v této oblasti a srovnáním výsledků a názorů jednotlivých stran. Tato část poslouží hlavně k lepší orientaci v této problematice, k možnosti srovnání odlišných názorů a zobrazení hlavních problémů v oblasti CSR a udržitelného rozvoje, se kterými se podniky v tomto sektoru potýkají. Z kvalitativního a kvantitativního výzkumu vyplývá, že v oblasti ubytovacích zařízení je nutné při posuzování aktivit společenské odpovědnosti rozlišovat velké podniky a malé a střední podniky. Velké podniky mají aktivní přístup k těmto aktivitám a věnují se jim, v rámci dalšího rozvoje je důležité, aby se zaměřily na reportování svých výsledků. Malé a střední podniky jsou v aktivitách společenské odpovědnosti pasivní a pokud nějaké činnosti vykonávají, tak jako součást běžného fungování, hlavním důvodem je nedostatečná informovanost o celé problematice a možnostech rozvoje této oblasti.
Společenská odpovědnost v cestovním ruchu
Bravený, Vít
Společenská odpovědnost v cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Pojmy a vývoj konceptu společenské odpovědnosti. Společenská odpovědnost vs. firemní filantropie. Pilíře konceptu CSR. Měření a reportování CSR. Metoda KORP. Etické aspekty výzkumu. Zainteresované subjekty. Kvantitativní výzkum. Ekonomický, environmentální a sociální pilíř společenské odpovědnosti. Budoucí vývoj CSR. Firemní angažovanost. Subjekty cestovního ruchu. V., Bravený.
The Impact of Corporate Social Responsibility on Recruitment
Jouklová, Veronika ; Elster, Fabian (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The goal of this thesis paper is to find to what extend does Corporate Social Responsibility and related activities of organizations influence the decision-making of applicants for employment. It focuses specifically on expatriates. First, the paper gives an overview of the concept of Corporate Social Responsibility in its theoretical part. It discusses definition of this concept as well as the concept of three pillars. The paper discusses variety of research that has been carried in this area and multiple theories that discuss the effects CSR has on attracting new employees. Second, the paper shows a primary empirical research, which is focused on how employment seekers perceive Corporate Social Identity and what importance it plays in their decision-making process. Based on the findings, the paper makes recommendations for the company as to what alternatives to higher salary they have to use to attract new employee.
Vlivy člověka na zvyšování společenské odpovědnosti firem
Bubnová, Tereza ; Sládek, Karel (vedoucí práce) ; Matějek, Jaromír (oponent)
Práce zkoumá, jak je dnes chápán obecný pojem společenské odpovědnosti. Popisuje existující nástroje pro zvyšování odpovědnosti firem vůči společnosti a životnímu prostředí. Může zaměstnanec, nebo zákazník ovlivnit etické chování firmy a lze poznat, zda nejde jen o reklamu a PR? Jakými způsoby podporuje odpovědné chování firem stát a další organizace a je v obecné rovině možné právně vymáhat morální odpovědnost? Cílem práce je zjistit jak o problematice přemýšlejí lidé ve městech obklopení moderními technologiemi a také jak společenskou odpovědnost prakticky řeší náhodně vybrané firmy v Praze. Klíčová slova Společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, individuální odpovědnost, etika, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právo
Alternativní teorie firmy
Myakotskiy, Dmitriy ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Táto diplomová práce se zabývá problematikou alternativních teorií firmy. Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly, jejichž cílem je seznámit čtenáře s daným tématem mikroekonomie. Na základě popsaných modelů, bude vysvětlen nejednoznačný přístup k této problematice. Následuje část výkladu která je věnována společenské odpovědnosti firem, neboli CSR. V dané kapitole jsou probrány koncepční východiska a modely CSR, které budou vztaženy k hlavnímu tématu diplomové práce - alternativním teoriím firmy, tím samým se pokusím odpovědět na otázku: Nemůže se nahlížet na koncepci společenské odpovědnosti firem jako na další alternativní teorii firmy? Následuje kapitola ve které problematika společenské odpovědnosti je popsána na příkladě společnosti Marks & Spencer, včetně stručného rozboru firemních CSR projektů.
Company Identity,Management Ethics and Corporate Social Responsibility
Meshcheriakova, Natalia ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Denisov, Igor (oponent)
Význam tohoto tématu bakalářské práce Identita organizace etické řízení a sociální odpovědnost je definován zvýšenou pozornost veřejnosti k činnosti obou společností v oblasti sociální a environmentální opatření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. společnosti První část s teoretickými základy etického řízení a sociální odpovědnost. Podstatou konceptu společenské odpovědnosti podnikání je dobrovolné touha podnikatelů k výkonu této politiky sledovat takové směry a učinit takové rozhodnutí které jsou žádoucí z hlediska sociálních cílů a hodnot. Ve druhé části analýzy provedené etiku řízení a sociální odpovědnost v PJSC Aeroflot Předmětem výzkumu je logické zásady a požadavky pro etiku a společenskou odpovědnost PJSC Aeroflot. Cílem výzkumu je identita PJSC Aeroflot etické řízení a společenské odpovědnosti organizace. Metodický Základem výzkumu je soubor metod vědeckých poznatků metod a technik používaných v procesu provádění vyšetření. Teoretický základ práce sloužil jako soubor vědeckých teorií pro studium identity mezinárodní organizace, hlavní ustanovení, z nichž jsou uvedeny ve vědeckých děl domácích i zahraničních vědců. Informační základna vyrobena intra dokumenty, předpisy a základy PJSC Aeroflot finančních a statistických hlášení PJSC Aeroflot a výsledky svého vlastního výzkumu.
Výzvy CSR pro maloobchodní řetězce z hlediska zodpovědného nákupu surovin
Haluzová, Michaela ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Mikoška, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti podniků zkráceně CSR. Konkrétně se soustředí na zodpovědný nákup surovin pro výrobu privátních značek. Způsob, jak zajistit udržitelnost privátních značek autorka uvádí na příkladu společnosti Ahold Czech Republic. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části autorka vysvětluje základní definice a koncepce CSR, dále se věnuje reportingu výsledků aktivit společenské odpovědnosti. V praktické části práce autorka představuje kritické komodity společně s environmentálními, sociálními a ekonomickými riziky, které přináší jejich nezodpovědný a neudržitelný způsob pěstování. Zásadní částí práce je představení certifikačních systémů, které zajišťují certifikaci zemědělců a dalších článků dodavatelského řetězce. Certifikace je mimo jiné zárukou udržitelného způsobu pěstování. V závěrečné části práce autorka srovnává proces individuální a skupinové certifikace a navrhuje konkrétní výhodné řešení pro české dodavatele.
Vnímání společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci
Soukupová, Marie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Martinov, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti a blíže popisuje aktivity ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení vnímání těchto aktivit jak zákazníky, tak zaměstnanci firmy. V první části práce jsou konkrétně popsány principy a implementace společenské odpovědnosti, které se více zaměřují na oblast maloobchodu. V praktické části je pak popsána konkrétní společnost a její aktivity. Z průzkumu, který byl pro tuto práci vytvořen, vyplynulo, že zákazníci nemají téměř žádné povědomí o společensky odpovědných aktivách, které společnost dělá. Naopak zaměstnanci mají velmi dobré znalosti, ale téměř polovina z dotazovaných nepovažuje společnost za odpovědnou a největší nedostatek vidí v nedostatečném ohodnocení provozních zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.