|
Strategické riadenie fitness centra
Tóthová, Karin
Tóthová, K. Strategické řízení fitness centra. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou strategického managementu ve společnosti Triple centrum. Jejím cílem je na základě komplexní analýzy vnějšího a vnitřního prostředí najít důležité faktory, které budou rozhodující pro úspěšné fungování společnosti. V první části jsou vysvětleny důležité teoretické pojmy a metody využívané při analýze jednotlivých prostředí. Druhá, výsledková část, zahrnuje metody a to PESTE analýzu a Porterův model pěti sil, prostřednictvím kterých jsou identifikované faktory z vnějšího prostředí. Faktory z vnitřního prostředí jsou získané pomocí principů klíčových faktorů. Z nalezených příležitostí, hrozeb, slabých a silných stránek jsou do matice SWOT vybrané pouze ty nejvýznamnější z nich. Spojením některých těchto faktorů a jejich zhodnocením, vznikly návrhy jednotlivých strategií, které by měly zlepšit postavení na trhu. Majitelkou vybrané strategie byly ekonomicky zhodnocené.
|
|
Spoločenská zodpovednosť zákazníkov obchodov na Slovensku po spoplatnení plastových tašiek
Tóthová, Karin
Tóthová, K. Společenská odpovědnost zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění plastových tašek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Táto diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění lehkých plastových tašek v souvislosti s minimalizací plastového odpadu. Její cílem je na základe zhodnocení spotřebitelského chování zákazníků navrhnout pro obchodníky doporučení do oblasti komunikace na zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti z hlediska ekologického chování. První část práce zahrnuje teoretické vysvětlení konceptu CSR ze strany firem i spotřebitelů a s ním souvisejících pojmů jako zainteresované strany, komunikace CSR i standardy. V druhé, výsledkové části, je udělána orientační analýza a zpracován sekundární průzkum pro přiblížení problematiky, a též proveden kvantitativní a doplňující kvalitativní výzkum na zjištění spotřebitelského chování. Na základe jejich vyhodnocení jsou navrženy doporučení pro obchodníky, které by měli vést k zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti v rámci ekologického chování, přičemž jestli je to možné, jsou ekonomicky zhodnoceny.
|