Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické riadenie fitness centra
Tóthová, Karin
Tóthová, K. Strategické řízení fitness centra. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou strategického managementu ve společnosti Triple centrum. Jejím cílem je na základě komplexní analýzy vnějšího a vnitřního prostředí najít důležité faktory, které budou rozhodující pro úspěšné fungování společnosti. V první části jsou vysvětleny důležité teoretické pojmy a metody využívané při analýze jednotlivých prostředí. Druhá, výsledková část, zahrnuje metody a to PESTE analýzu a Porterův model pěti sil, prostřednictvím kterých jsou identifikované faktory z vnějšího prostředí. Faktory z vnitřního prostředí jsou získané pomocí principů klíčových faktorů. Z nalezených příležitostí, hrozeb, slabých a silných stránek jsou do matice SWOT vybrané pouze ty nejvýznamnější z nich. Spojením některých těchto faktorů a jejich zhodnocením, vznikly návrhy jednotlivých strategií, které by měly zlepšit postavení na trhu. Majitelkou vybrané strategie byly ekonomicky zhodnocené.
Spoločenská zodpovednosť zákazníkov obchodov na Slovensku po spoplatnení plastových tašiek
Tóthová, Karin
Tóthová, K. Společenská odpovědnost zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění plastových tašek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Táto diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností zákazníků obchodů na Slovensku po zpoplatnění lehkých plastových tašek v souvislosti s minimalizací plastového odpadu. Její cílem je na základe zhodnocení spotřebitelského chování zákazníků navrhnout pro obchodníky doporučení do oblasti komunikace na zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti z hlediska ekologického chování. První část práce zahrnuje teoretické vysvětlení konceptu CSR ze strany firem i spotřebitelů a s ním souvisejících pojmů jako zainteresované strany, komunikace CSR i standardy. V druhé, výsledkové části, je udělána orientační analýza a zpracován sekundární průzkum pro přiblížení problematiky, a též proveden kvantitativní a doplňující kvalitativní výzkum na zjištění spotřebitelského chování. Na základe jejich vyhodnocení jsou navrženy doporučení pro obchodníky, které by měli vést k zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti v rámci ekologického chování, přičemž jestli je to možné, jsou ekonomicky zhodnoceny.

Viz též: podobná jména autorů
1 TÓTHOVÁ, Kristýna
1 Tóthová, Kamila
4 Tóthová, Karla
2 Tóthová, Katarína
1 Tóthová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.