Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  začátekpředchozí176 - 185další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup firmy Tilak a.s. na zahraniční trhy
Kamlerová, Karolína ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o české firmě Tilak, a.s. Hlavním tématem práce je nedávný vstup společnosti na japonský trh. Na začátku je popsán vznik společnosti, hlavní předmět jejího podnikání a průběh výroby. Druhá kapitola je věnována módě v Japonsku, jejímu historickému vývoji a specifickému významu dnešního odívání. Dále je popsán proces navázání kontaktů s japonskými partnery a dosavadní průběh spolupráce. V závěru práce je vysvětlena marketingová strategie personalizace, která by měla sloužit jako prostředek pro získání nových zákazníků.
Módní značka jako forma sebepojetí
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hřivňák, Tomáš (oponent)
Tato práce se věnuje významu módy a roli, jakou módní značky hrají v sebepojetí jedince a konkrétně jakým způsobem se stávají zdrojem výrazu jeho osobnosti. Značka se na základě zvážení svojí identity, positioningu a cílové skupiny snaží prostřednictvím určitého výrazu v podobě produktu, reklamy a dalších aktivit vyvolávat v lidech dlouhodobě a konzistentně představu určité ikonické osobitosti, kterou lze popsat s pomocí archetypů. Každý člověk má vedle toho sklony tíhnout k některým archetypům více (podle svých motivací) než k jiným, čímž se projevuje jeho osobnost. Tu se snaží navenek demonstrovat prostřednictvím určitého výrazu v podobě stylu oblékání, který mu poskytne vhodná značka. Spotřebitel se tedy se značkou potkává v bodě, který hovoří o osobnosti (v podobě určitého archetypu).
Typologie zákazníků v oblasti módy
Rajnochová, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá typologií zákazníků se zaměřením na oblečení a obuv. Cílem práce je komparace dvou vypracovaných typologií. Ta první je založena na datech projektu Fashion 2012, druhá pak vychází z provedené analýzy dat MML-TGI. Kromě detailního popisu výsledných segmentací, práce obsahuje také zhodnocení kladných a záporných stránek obou výzkumů, možná doporučení a návrhy nových typologií. Další kapitoly se pak věnují nastínění teoretických východisek nebo aktuální charakteristice trhu s módou v České Republice. Výsledky, které práce nabízí, jsou plně využitelné v praxi. Díky nim firmy mohou získat komplexní přehled o trendech a zákaznících tohoto trhu.
Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn
Balko, Michal ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Sabo, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce s názvem Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn má za cíl sledovat linie postupného vývoje pánské garderoby v období 20. století a vlivy, jež na ni působily z oblasti kulturní, sociální či ekonomické a to hlavně na územní Evropy a částečně také USA. Krom oděvní módy sleduje práce také vývoj v rámci reklamy a propagace, prvky kreativní kultury, jež jsou zásadním médiem a podmínkou šíření módy jako takové. K dosažení těchto cílů se v práci využívá informací z dostupných povětšinou cizojazyčných publikací a zároveň periodik, která vycházela ve zkoumané době. Skrze konkrétní obchodní informace v nich obsažené je možno v praktické části potvrdit či vyvrátit fakta z části teoretické.
Marketing osob
Voroňáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů úspěchu na trhu celebrit prvního desetiletí 21. století a formulace doporučení pro Českou republiku na období následujících pěti až deseti let. Předmětem práce je ověřit platnost hypotéz: 1. V období 2006-2011 se zařadil excentrismus mezi faktory úspěchu v zábavním průmyslu., 2. Za období let 2006-2011 se zvýšila míra sexuální tolerance., 3. Existuje přímá vazba mezi osobnostmi hudebního průmyslu a světem módy.; Hlavním metodickým nástrojem byly kvazi skupinové rozhovory v podobě internetových diskusních příspěvků. K vyhodnocení kvalitativních dat byla použita obsahová analýza. Provázanost hudebního průmyslu se světem módy byla znázorněná prostřednictvím mapy vnímání. Jako nejvýznamnější faktory úspěchu v zábavním průmyslu byly identifikovány: produkt, projev, excentrismus, originalita, humor, styl, talent a vzhled interpreta. Výsledky analýzy potvrdily platnost první a třetí hypotézy. Druhou hypotézu ohledně sexuální tolerance nebylo možné přijmout. Hlavní doporučení pro Českou republiku zní: obohatit zábavní průmysl o prvky excentrismu.
Podnikatelský plán na založení firmy (podnikající v oblasti módy)
Skuherská, Barbara ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská pojednává o problematice podnikatelského plánu. První část se zabývá podnikatelským plánem z teoretického hlediska, který je poté, v druhé části aplikován na praktickou část vytvoření podnikatelského plánu na založení módního butiku.
Spotřební chování při nákupu oblečení
Dvořáčková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem spotřebitelského chování při nákupu oblečení. V teoretické části popisuji chování spotřebitele, faktory, které jej ovlivňují a samotný kupní rozhodovací proces. Praktická část je zaměřená na samotný marketingový výzkum zkoumající zvyklosti spotřebitelů a jejich orientaci v nových trendech. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří samotná analýza získaných výsledků a jejich možné praktické využití pro marketingové kampaně.
Příčiny neúspěchu podnikání malého nebo středního podniku
Pajskrová, Andrea Marie-Anna ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možných příčinách neúspěchu krátce existujícího obchodu s módou, který spadá do kategorie malých a středních podniků. Cílem teto práce je zhodnocení dosavadního vývoje podniku za dobu 3 měsíců a z tohoto vyvoje potencialne plynoucích neúspěchů. K tomuto zhodnocení byl pouzit podnikatelský plán a jeho porovnání se skutečnym vyvojem obchodu po 3 měsících provozu. Kromě nalezení možných příčin neúspěchu si autorka kladla za cíl i doporučení na vyhnuti se daným problémum v budoucnosti. K vypracování teto práce byly použity podklady týkající se prodejny samotné tzn. dokumentů majitele doplnene fakty a informacemi z pruzkumu autorky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   začátekpředchozí176 - 185další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.