Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 225 záznamů.  začátekpředchozí170 - 179dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce
Barvínek, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Havránek, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce popisuje klamavou reklamu jako součást skutkové podstaty nekalé soutěže, její definici, právní vymezení, psychologii reklamy a prostředky sloužící k ovlivnění rozhodování spotřebitelů. V praktické části jsou identifikovány konkrétní případy klamání v reklamě a je zde uvedena jejich demonstrace na příkladech. Následující kapitoly praktické části obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu s cílem zjistit povědomí spotřebitelů o klamavé reklamě, jejich manipulovatelnost a vztah k reklamě. Závěr shrnuje dosažení cílů práce, navrhuje další možnosti zkoumání této problematiky a vystihuje přínos práce.
Vztah spotřebního chování a sociální třídy
Le Phan, Hai Anh ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Práce se zabývá tématem sociální stratifikace a spotřebního chování. Konkrétně se věnuje vlivu sociální třídy na chování spotřebitele. Učebnice marketingu již poukázaly na některé příklady ovlivňování spotřebního chování sociální třídou. Hlavním cílem práce je ukázat toto ovlivňování nejen z teoretického pohledu, ale především za pomoci sesbíraných dat prokázat vliv sociální třídy v reálném životě. Práce při prezentování na konkrétních reálných příkladech přejímá data z výsledků z různých studií a průzkumů. Za jejich pomoci jsou také osvětleny možné důvody odlišné spotřeby. Odlišný způsob spotřebního chování jednotlivých sociálních tříd je demonstrován na stravování. Tato oblast spotřeby byla vybrána, neboť stravování je součástí života příslušníků všech tříd.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu detergentů
Janoušková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Moserová, Andrea (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu pracích prostředků a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu. Rovněž cílem práce bylo potvrdit či vyvrátit výzkumem stanovené hypotézy. V teoretické části je popsáno chování spotřebitele a marketingový výzkum pouze v teoretické rovině. V praktické části následovala specifikace hlavním hráčů na trhu pracích prostředků. Dále již navazoval vlastní výzkum. K výzkumu sloužily zdroje primárního výzkumu a sekundárního výzkumu. Pro primární výzkum sloužil dotázník. Analýza je provedena na základě excelovských tabulek a grafů. Na základě analýzy je provedeno shrnutí a následná marketingová doporučení pro podniky, které na trhu pracích prostředků vystupují.
Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas
Homola, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Boj o zákazníka je typickým znakem obchodu dnešní doby. O důležitosti zákaznického servisu není pochyb. Pokud firma na trhu služeb opakovaně nedisponuje kvalitou v tomto ohledu, nespokojený zákazník v budoucnu využije služeb konkurence. Je mnoho prodejců, kteří svou úlohu nezvládají. Změřit kvalitu obsluhy je přitom velmi obtížné. Jednou z metod, které moderní marketing využívá, je mystery shopping. Tento manažerský nástroj slouží k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na všech místech, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem. Odhaluje, jaká je péče a celkový přístup personálu k zákazníkům. Na základě toho je možné srovnání nejen se standardy a normami společnosti, ale i s konkurencí, trhem. Identifikace nejlepších a nejslabších míst je příležitostí ke zlepšování výkonnosti a kvality obsluhy. Tématem mé diplomové práce je využití mystery shoppingu k porovnání zákaznického servisu ve společnostech Douglas a Sephora. Cílem práce je na základě provedeného mystery shoppingu doporučit parfumériím Douglas a Sephora opatření v oblasti zákaznického servisu. Dílčími cíly je posouzení aspektů jako důležitost času nákupu na kvalitu obsluhy, zda se liší úroveň obsluhy ve všední den a o víkendu, jak důležité je, zda nákup provádí muž či žena, nebo zda je kritickým faktorem věk zákazníka. Pokusím se rovněž dokázat, že ceny v kamenných parfumériích jsou výrazně vyšší než při online nákupu.
Spotřebitelské vnímání aspektu zdraví mezi kategoriemi tavených a čerstvých sýrů
Volbrechtová, Michaela ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce se věnuje vnímání spotřebitelů. Konkrétně se zaměřuje na vnímání čerstvých a tavených sýrů z hlediska zdraví. Zabývá se tím, jak volba zdravého životního stylu ovlivňuje chování spotřebitele a jeho volbu produktů, kterými prezentuje vybraný životní styl svému okolí. Práce shrnuje teoretické poznatky o chování spotřebitele, jaké vlivy na chování působí a jak se utváří schémata v mysli spotřebitele. Pomocí kvalitativního výzkumu a jeho analýzy se snaží odkrýt postoj spotřebitelů k fenoménu zdraví, jak jsou tavené a čerstvé sýry vnímány z pohledu zdraví a jak se konzumace tavených sýrů ztotožňuje s představou o zdravém životním stylu. Konkrétně byly v kvalitativním výzkumu využity metody Focus Group a individuální hloubkové rozhovory.
Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Dvořák, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním trhu a odhalení současných trendů ve vztahu k maloobchodním formátům. V poslední části je provedeno vlastní dotazníkové šetření zjišťující nákupní zvyklosti, postoje a vnímání různých formátů prodejen a faktorů ovlivňujících jejich výběr.
The impact of information technologies on tourist behaviour
Porkertová, Adela ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Duľa, Vladimír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a užití informačních a komunikačních technologií a jejich konečný dopad na účastníka v cestovním ruchu. Teoretická část se věnuje obecnému vymezení cestovního ruchu, uvádí jeho subjekty, které se na něm účastní, přibližuje účastníka cestovního ruchu z pohledu spotřebitele, popisuje vývoj technologií dotýkajících se přímo nebo nepřímo daného odvětví. Společně s trendama moderních technologií je uvádí do kontextu spotřebního chování. Cílem praktické části, spojené s kvantitativním výskumem formou dotazníku, bylo poukázat, použitím konkrétní technologie, Internetu a jeho služeb, na jeho výrazný vliv na spotřební chování účastníka cestovního ruchu. Jeho výsledky přinesli pohled na současné trendy chování účastníka cestovního ruchu aplikací vybrané technologie.
Spotřební chování segmentu seniorů
Ryznerová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Diplomová práce popisuje specifika spotřebního chování segmentu seniorů v oblasti finančních produktů. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé základní pojmy, které se k problematice spotřebního chování segmentu seniorů vztahují. Následuje popis aktuální nabídky finančních produktů pro seniory. Praktická část je zaměřená na výzkum trhu, analýzu dat vybraného segmentu a předloţení závěrů, které jsou na základě provedeného výzkumu zjištěné. Pro doplnění jsou uvedeny výsledky výzkumu konkrétní české společnosti působící v této oblasti. Výzkum se konkrétně týká finančních produktů sjednaných u seniorů.
Spotřební chování na trhu s kávou
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. Poté byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě provedeného výzkumu byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení marketingových nástrojů, ve firmě TH Kaffee.
Spotřební chování na trhu s renovovanými cartridgemi
PÍTROVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spotřebního chování na trhu s renovovanými cartridgemi a zhodnocení současného využívání marketingových nástrojů ve vybraném subjektu. Na základě těchto analýz poté zpracování doporučení na jejich zlepšení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr primárních dat. Primární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů a tabulek, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. Druhou částí této práce byla analýza současného využívání marketingových nástrojů ve společnosti ARMOR, s. r. o. a poté navrhnout doporučení na jejich zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 225 záznamů.   začátekpředchozí170 - 179dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.