Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  začátekpředchozí141 - 150dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Teorie elektromagnetického pole pro radiologické asistenty
PEŠKOVÁ, Lucie
V současné době není volně k dispozici jednoduchý edukační text na téma teorie elektromagnetického pole, který by byl přiměřený znalostem studentů studijního oboru radiologický asistent a dalších příbuzných oborů. Tato práce si tak vytyčila následující cíle: vytvořit očekávané, projektové a implementované kurikulum v oblasti teorie elektromagnetického pole pro radiologické asistenty a verifikaci přiměřenosti projektového kurikula pomocí experimentální výuky a statistické vyhodnocení výsledků verifikace dotazníkovým šetřením. Praktickým přínosem bakalářské práce je vypracovaný edukační text s PowerPointovou prezentací, které lze s výhodou využít pro výuku teorie elektromagnetického pole. Teoretickým přínosem bakalářské práce je promítnutí teorie kurikulárního procesu na oblast teoretických základů elektromagnetického pole v rámci edukace radiologických asistentů a případných dalších zájemců o radiologii.
Kolektivizace ve vnímání rurální a urbánní komunity
BUCHTELE, Roman
Cílem této bakalářské práce je popsat obraz historie procesu kolektivizace v píseckém okrese na dvou skupinách obyvatel - rurální a urbánní komunitě, jak tyto skupiny tento proces hodnotí, jaký je rozdíl ve vnímání těchto dvou komunit, jaký má pro ně ekonomický význam. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část definuje venkovský prostor, revizi pozemkové reformy a samotný proces kolektivizace spolu s jeho ekonomickými a sociálními důsledky. Základem analytické části je výzkum, který mapuje sociální, environmentální a ekonomické důsledky kolektivizace. Základem výzkumu je triangulace metod. Data jsou sbírána formou dotazníků a doplněna skrze polostrukturované rozhovory.
Efektivita státní podpory v zemědělství se zaměřením na značky kvality
Svobodová, Eva ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Sadílek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je zhodnocení efektivity státní podpory v zemědělství se zaměřením na značky kvality. Na začátku práce jsou popsány státní instituce podporující české výrobce. Zhodnocení efektivity je provedeno na základě telefonického dotazování s výrobci a kvantitativního šetření mezi spotřebiteli. Telefonické dotazování je uskutečněno s výrobci, kteří mohou používat logo Regionální potravina na svých výrobcích. Výsledkem telefonického dotazování je zjištění, zda-li výrobci zaznamenali pozitivní zlepšení jejich prodejů po získání značky kvality. V kvantitativním výzkumu provedeným mezi spotřebiteli, je klíčová otázka, jak velké povědomí mají konzumenti o značkách kvality, jaký je hlavní faktor při jejich nákupním rozhodování a jestli zaznamenali kampaně Ministerstva zemědělství na podporu potravin českých producentů se značkami kvality. Po provedení výzkumu bude snadnější říci, zda-li je podpora efektivní nebo jsou spatřeny nedostatky případně jaké.
Segmentation of coffee market from the retail point of view
Kadilák, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy a ověření stanovených hypotéz byl také realizován primární kvalitativní výzkum formou individuálnich rozhovorů.
Vnímání zdravého životního stylu mezi studenty
Zelenková, Marie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, jak vnímají zdravý životní styl studenti. Pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu se snaží zachytit rozdílné představy studentů o zdravém životním stylu. V teoretické části jsou popsány zásady zdravého životního stylu a také zachyceny programy, které byly vytvořeny s cílem, tento styl života podpořit. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo 225 respondentů, a byl prováděn formou dotazníkového šetření. Dále kvalitativní výzkum, který byl veden ve formě hloubkových rozhovorů, a díky kterému lze studenty rozdělit na dvě skupiny, podle toho, zda zdravý životní styl dodržují, či ne.
Mezinárodní srovnání positioningu značky Starbucks
Patzenhauerová, Nicole ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mezinárodním srovnáním positioningu značky Starbucks mezi Velkou Británií a Českou republikou. Po dvou teoreticky zaměřených kapitolách (odborné pojmy, informace o společnosti) jsou v dalších sekcích analyzovány oba trhy z hlediska jejich cílové skupiny, časového vymezení, odlišení se od konkurence a jsou zkoumány důvody, proč si lidé z mnoha konkurenčních řetězců vyberou právě značku Starbucks. Cílem této práce je kromě zmíněné analýzy provést průzkum vnímání a hodnocení značky Starbucks v rámci vybraných států a pomocí něho zjistit, jak jsou jednotlivé zkoumané aspekty vnímání značky hodnoceny z pohledu zákazníků, zaměstnanců, ale i manažerů.
Marketingová strategie dopravní a spediční firmy
Krajčová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kostoláni, Rastislav (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti RALU, s.r.o. působící v oblasti mezinárodní dopravy a spedice. Teoretická část je zaměřena na analýzu externího a interního prostředí podniku, marketingovou strategii a jednotlivé prvky marketingového mixu. Obsahem praktické části, k jejímuž zpracování mi poskytly podklad poznatky z první části práce, je obecná charakteristika společnosti RALU, postavení podniku v rámci konkurenčního prostředí, rozbor stávajícího marketingového mixu a zejména kvantitativní výzkum. Na základě výsledků provedeného výzkumu se závěr práce zabývá potenciálními doporučeními pro změnu uplatňované marketingové strategie společnosti.
Výchovné styly charakterizované Kurtem Zadekem Lewinem a jejich preference u dětí a mládeže ve věku pubescence a adolescence
PŘEVRÁTILOVÁ, Pavlína
Práce se zabývá výchovnými styly, které charakterizoval na základě svého výzkumu Kurt Zadek Lewin a jeho spolupracovníci. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaký výchovný styl preferují děti a mládež ve věku pubescence a adolescence. Práce je rozdělena na čtyři stěžejní části, které současně odpovídají jednotlivým kapitolám. První kapitola se věnuje charakteristice vývojových období adolescence a pubescence, s ohledem na vývojové úkoly, ze kterých by měly vycházet odpovídající výchovné cíle a celkový styl výchovy. Druhá kapitola popisuje výchovu a výchovné působení pedagoga, konkrétněji vymezuje interakci mezi pedagogem a vychovávaným jedincem, a charakterizuje celkový styl výchovy. Třetí kapitola objasňuje autoritářský, liberální a demokratický styl výchovy. Obsahem poslední kapitoly je vlastní kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly použity dotazníky. Záměr tohoto výzkumu koresponduje s již výše uvedeným cílem.
Obchodní praktiky používané obchodníky při předváděcích akcích
PACALOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá problematikou nekalých obchodních praktik, které jsou využívány obchodníky při předváděcích akcích na starších lidech. Teoretická část této práce je zaměřena na základní aspekty ochrany spotřebitele, spotřebitelské organizace a instituce poskytující rady a informace. Teoretická část se dále zabývá samotným průběhem předváděcích akcí a manipulativními praktikami ze strany prodejců. Bakalářská práce také stručně informuje o marketingovém výzkumu, jenž je základem pro praktickou část. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření, které zkoumalo zkušenosti seniorů s předváděcími akcemi. Cílem práce bylo shrnout informace zjištěné ve výzkumu, které byly doplněny o navržená opatření ke snížení negativních dopadů nekalého jednání na seniorech.
Space management vybrané obchodní jednotky
KODATOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní plochy, a to prostřednictvím novhého modelu. Tento model má uspokojit více zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   začátekpředchozí141 - 150dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.