Název: Segmentácia trhu kávy z pohľadu maloobchodu
Překlad názvu: Segmentation of coffee market from the retail point of view
Autoři: Kadilák, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; proces segmentace trhu; segmentace; trh kávy; coffee market; qualitative research; quantitative research; segmentation; segmentation process

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40667

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet