Název: Mezinárodní srovnání positioningu značky Starbucks
Překlad názvu: International comparison of positioning of the brand Starbucks
Autoři: Patzenhauerová, Nicole ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvantitativní výzkum; positioning; Starbucks; značka; brand; positioning; quantitative research; Starbucks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195536


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet