Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mezinárodní srovnání positioningu značky Starbucks
Patzenhauerová, Nicole ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mezinárodním srovnáním positioningu značky Starbucks mezi Velkou Británií a Českou republikou. Po dvou teoreticky zaměřených kapitolách (odborné pojmy, informace o společnosti) jsou v dalších sekcích analyzovány oba trhy z hlediska jejich cílové skupiny, časového vymezení, odlišení se od konkurence a jsou zkoumány důvody, proč si lidé z mnoha konkurenčních řetězců vyberou právě značku Starbucks. Cílem této práce je kromě zmíněné analýzy provést průzkum vnímání a hodnocení značky Starbucks v rámci vybraných států a pomocí něho zjistit, jak jsou jednotlivé zkoumané aspekty vnímání značky hodnoceny z pohledu zákazníků, zaměstnanců, ale i manažerů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.