Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 536 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro prodej vína
Zborovská, Petra ; Sochor,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
Podnikatelský plán společnosti vyrábějící dětská odrážedla
Tovaryš, Filip ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem mé závěrečné práce je podnikatelský plán společnosti vyrábějící dětská odrážedla. První část práce je zpracována formou rešerše z odborné literatury, za niž následuje analýza současné situace. Závěrem je tvůrčí část vlastního návrhu zpracovaná na základě fakt a poznatků předchozích částí.
Příprava a realizace mezinárodního závodu ve freestyle lyžování
Chrástecký, Martin ; Ing.Jana Michlíková (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci mezinárodního závodu v lyžování. Práce je členěna do několika části. Teoretická část se zabývá tvorbou podnikatelského plánu, SWOT analýzou, PEST analýzou, marketingovým mixem, dotazníkem, rozpočty a kalkulacemi a analýzou konkurenčního prostředí. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, v které je také navrhnuta inovace závodu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Son, Daniel ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení informačního systému Krajské knihovny Vysočiny a následnému návrhu změn. Organizace je nejprve analyzována. Na základě těchto analýz jsou navrhnuty změny, které mají vést ke zlepšení efektivity práce v informačním systému. Teoretická část práce vysvětluje danou problematiku informačních systém a analýz použitých k vypracování této práce. Tyto poznatky byly využity k vypracování analýzy, která je předmětem druhé časti této práce. V poslední části jsou navrženy možné změny analyzovaných nedostatků za účelem jejich odstranění.
Podnikatelský plán – návrh na rozšíření fitness centra
Stehlíková, Jaroslava ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu etablovaného fitness centra. Cílem je vytvoření podnikatelského plánu. Bakalářská práce je členěna do tří vzájemně propojených částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Základní pojmy problematiky jsou definovány v teoretické části. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část zahrnuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi, obchodní, marketingový a organizační plán a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Sadílek, Jakub ; Herodek, Jan (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a následné zhodnocení finanční situace podniku. V první části práce je představena teorie jednotlivých metod použitých pro analýzu a zhodnocení finanční stránky podniku. V druhé části jsou tyto metody využity a aplikovány k samotné analýze společnosti. A na závěr jsou na základě provedených analýz navržena opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Vlach, Daniel ; Sedláček, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnutí komunikačního mixu pro studentský bankovní účet G2.2 od společnosti Komerční banka. První část se zaměřuje na teorii a na vysvětlení nejdůležitějších pojmů související s problematikou marketingu. Analytická část popisuje současný stav marketingu v konkrétní společnosti. Poslední část má za úkol sestavit takový návrh nového komunikačního mixu, který by zlepšil aktuální situaci a tím zvýšil zájem o bankovní účet G2.2.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Stražovská, Lenka ; Vrba, Miroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analyzování současného stavu marketingové strategie ve vybrané společnosti S&K Label spol. s r.o. na zahraničním trhu B2B v Rakousku, která vyrábí etikety v Kuřimi. Na základě výsledků z vybraných ukazatelů se práce dále zaměřuje na vytvoření návrhů pro zlepšení mezinárodní marketingové strategie.
Analysis of the Selected Firm
Trtílková, Michaela ; Veselý, Pavel Vacek - (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Subject of this diploma thesis is complex analysis of the chosen company AKP Ltd. External and internal analysis of company´s environment together with basic financial analysis is evaluated and the actual company situation is determined. On the basis of previous analyses the recommendations are suggested which lead to the improvement of the current situation of the company on the market.
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 536 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.