Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Rozvoj obchodních aktivit ve společnosti působící v potravinářském průmyslu
Příplata, Filip ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit vybrané společnosti působící v potravinářském průmyslu Podravka – Lagris, a.s. se specifickým zaměřením na zvýšení prodejů a podílu na trhu u konkrétní kategorie produktů. Na základě teoretických poznatků je zpracována analýza současného stavu prostřednictvím analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí, jejichž výsledky jsou shrnuty do SWOT analýzy. Návrhová část diplomové práce představuje doporučení pro společnost, která povedou k naplnění vytyčených cílů v oblasti rozvoje obchodních aktivit.
Návrh plánu vstupu na zahraniční trh u diagnostické zobrazovací zdravotnické technologie
Svobodová, Eliška ; Chládek, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem plánu vstupu na zahraniční trh distributora Electric Medical Service, s.r.o., který působí na českém trhu v oblasti zdravotnických diagnostických zobrazovacích technologií. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou využita pro vypracování dílčích analýz a ke zjištění současného stavu trhu a společnosti. Na základě výstupů jednotlivých analýz a průzkumu trhu je navržen plán vstupu na vybraný zahraniční trh.
Systém odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Lošťák, Miroslav ; Kučera, Libor (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování, konkrétně jeho analýzou a návrhy na zlepšení z pohledu celkové odměny. Cílem bylo zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni s aktuálním systémem odměn a jak na něj působí vnitřní a vnější prostředí, kdy na základě těchto informací byly navrhnuty návrhy na změny, které by měly na systém odměn kladný dopad. Celá bakalářská práce je pak rozdělena do tří částí: teoretická, analytická a samotné návrhy na zlepšení. Spokojenost zaměstnanců byla vyhodnocena na základě dotazníkového šetření, které bylo vyplněno zaměstnanci v papírové formě a následně bylo anonymně analyzováno.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Marketingová strategie společnosti
Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Marketingová komunikace
Bulínová, Sabina ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Hervis. První část práce obsahuje teoretické poznatky. V druhé části je představena společnost, její marketingový mix a komunikační mix. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů komunikačního mixu s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Analýza firmy vybranými metodami
Šálková, Petra ; Ing.Bc.Adam Ondruška (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzy vybraného podniku. Pro analýzu vnějšího prostředí je použita SLEPTE analýza, Porterův model 5ti sil a pro analýzu vnitřního prostředí pak 7S. Výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a na závěr práce jsou uvedeny možná doporučení a návrhy na dílčí strategické cíle. Všechna doporučení odpovídají pravidlům SMART a jsou v souladu se strategií firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.