Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí278 - 287dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Nečasová, Aneta ; Lang, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem úprav mezinárodní marketingové strategie pro zvolenou společnost. Cílem diplomové práce je návrh vytvoření nových pravidelných leteckých linek z mezinárodního Letiště Brno a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří části, teoretická, analýza současného stavu a návrhová. Úvodem je představena literární rešerše shrnující poznatky získané na základě studia odborné literatury. Následující část charakterizuje současný stav letiště, jsou vypracovány analýzy a představeny výsledky vlastního výzkumu. Na základě výsledků analytické části je vytvořen návrh zavedení nových pravidelných leteckých linek.
Proposal of the International Marketing Mix of the Selected Company
Šišmišová, Zora ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the proposal marketing mix of the selected company, which is about to enter the foreign market, based on an analysis of the current situation. The thesis is divided into three main chapters. Theoretical part is describing certain terms, clarification of PESTLE analysis, Porter analysis, marketing mix analysis, customer behavior measurement, questionnaire survey, SWOT analysis and risk analysis. In the second, analytical part, the company itself is introduced, the analysis of its current situation is made, based on selected models, and the summary evaluation is presented. The last part is focused on the elaboration of the marketing mix of the company in order to enter the foreign market.
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Návrh strategie pro založení a rozvoj firmy na renovaci a recyklaci použitého nábytku
Bednaříková, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je prozkoumat tržní příležitosti budoucí firmy zabývající se renovací, recyklací a prodejem použitého nábytku tak, aby bylo možné udělat rozhodnutí, zda firmu založit. Diplomová práce hledá odpovědi na otázku jak vymezit předmět podnikání, co nabízet, komu, jak a za kolik.
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
Podnikatelský záměr pro založení bistra, baru
Horáková, Jana ; Mičák, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je sestavení podnikatelského záměru na téma otevření baru/bistra, za účelem zjištění, zda je možné ho realizovat. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních informací o podnikání, podnikatelském plánu, jeho náležitostech a struktuře. V praktické části je zpracována samotná tvorba podnikatelského záměru, tak jak bylo vymezeno v teoretické části.
Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu
Adam, František ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zkvalitněním služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti LIFT and FIT za pomocí provedeného výzkumu metodou mystery shopping ve společnosti LIFT and FIT a u jejich přímých konkurentů. První část této práce se zabývá teoretickými pojmy, které úzce souvisí s touto diplomovou prací, následuje charakteristika společnosti. Analytická část se zabývá analýzou 5 P a provedeným výzkumem a poté je vyhodnocená pomocí přístupu SWOT matice. Na základě analýz a provedeného výzkumu budou v poslední části práce navržena doporučení pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh na zavedení CRM systému ve zvolené společnosti
Kameník, Tomáš ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do vybrané společnosti zabývající se prodejem zdravotnických potřeb v kraji Vysočina. Teoretická část práce obsahuje základní vymezení pojmů spadajících do oblasti moderních technologií 21. století. Cílem teoretické části je čtenáři vytvořit prostředky pro vhled do vybraných analýz, které budou v další části práce využívány. Jedná se o business model Canvas, SWOT analýzu, analýzu rizik a jiné využité nástroje. Analytická část vytvoří vhled do využívání metod a analýzy v konkrétní společnosti a ukáže přímou aplikaci v praxi. Závěrečná část práce se věnuje procesu implementace CRM systému do podnikatelské praxe s následným využitím do konkrétních interních procesů v rámci podnikatelské činnosti. Tato návrhová část popisuje interní procesy před implementací a následně nastíní metodiku práce po již implikovaném systému do procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí278 - 287dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.