Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Používání barev v marketingové komunikace na základě jejich vnímání odlišnými kulturami
Marková, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interkulturním marketingem spolu s vnímáním a symbolikou barev v rámci jednotlivých kultur. Hlavním cílem práce je zjistit, zda vybrané společnosti pracují s barevným schématem na svých webových stránkách dle toho, jak barvy vnímají jednotlivé kultury. První část práce teoreticky ukotvuje pojem kultura, kde se soustředí na její aspekty, osvojování či vývoj. Na tuto část navazuje kapitola o interkulturní komunikaci, která primárně popisuje proces expanze společnosti na nový trh z marketingového hlediska. Značná část práce se věnuje teorii barev, jejich vlastnostem a vzhledem k cíli práce také tomu, jak jsou jednotlivé barvy vnímány v odlišných částech světa a tomu, jaké asociace vyvolávají. V praktické části je metodou kvalitativní obsahové analýzy zkoumáno, zda se barevná paleta zkoumaných společností v odlišných zemích liší a pokud ano, zda se liší v souladu s vnímáním barev v těchto zemích. Pro tento účel byly zvoleny weby řetězců s rychlým občerstvením McDonald's a Burger King. Dle výsledků provedené analýzy se společnosti drží spíše svého globálního konceptu, a pokud již se schématem pracují, neděje se tak primárně z důvodu vnímání barev odlišnými kulturami.
Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Rosová, Sylvie ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Prácesezabývátémateminkluzev módnímprůmysluajejímvnímánímv českémprostředí. Témajenejdřívteoretick yrozebíráno ve dvou rovinách,těmijsouinkluzev módnímprůmyslu a inkluzivní marketing. Teoretická část rozebírá nejen inkluzi jako všeobecné téma, ale soustředísetakéna5v módnímprůmyslučastodiskriminovanýchskupin,atonalidirůzných ras a etnik, lidi nosící nadměrn ou velikost, lidi nad 50 let, lidi z LGBTQ+ komunity a handicapované jedince. Tyto skupiny jsou v oblasti inkluze považovány za nejdůležitější. Z pohledu marketingupakpopisuje,jakjemožnéjednotlivémenšinyzapojitajakýmájej ich zapojenípotenciální vlivnafirmuanazákazníka. Inkluzivnímarketingjedálevysvětlentaké vespojenís dalšímisouvisejícímipojmy,jakojenapříkladCSRnebomultikulturnímarketing. Praktickáčástnavazujenateoretickouazasazujedanétémado českéhoprostředí. Zkoumáa popisuje způsob,jakýmčeštíspotřebitelévnímajíinkluziv módnímprůmyslu.Nejprveprobírá názor respondentů na inkluzi obecně a následně po vzoru teoretické části řeší jednotlivé minorityzvlášť . Výsledkyjsoudále rozděleny podlepohlavía porovnávány zaúčelemzjištění, jak se mužský názor na inkluzi liší od ženského. Získaná data jsou nakonec zasazena do kontextučetbyaporovnávánas tvrzenímipředešlýchautorů.
Vnímání společenské odpovědnosti firem a její dopad na spotřební chování generace Z
Časarová, Dominika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje představení konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), jejího vnímání představiteli generace Z a jejího potenciálního vlivu na spotřební chování členů této kohorty. Dle mnoha výzkumů je totiž zapojení firem do řešení celospolečenských problémů a sdílení jejich vlastních hodnot pro tuto generaci důležité. První část práce se zabývá obecným vymezením CSR a jeho zapojením do firemní strategie; dále je vysvětlena problematika spotřebního chování a faktorů, které jej ovlivňují; poslední kapitola pak teoreticky vymezuje pojem generace a představuje současné generační kohorty. Empirická část se zaměřuje na samotnou generaci Z, její spotřební chování a postoj k CSR. Výzkum probíhal formou polostrukturovaných individuálních rozhovorů s představiteli dané generace. Jeho cílem bylo zjistit, jak představitelé generace Z vnímají roli CSR v dnešním světě, v jaké oblasti jej nejvíce vnímají a zda má nějaký vliv na jejich spotřební chování.
Trendy, vývoj a percepce v kontextu programatické reklamy
Cahlík, Zdeněk ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Stillerová, Markéta (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových médií, konkrétně na monetizaci reklamního prostoru, který internet poskytuje prostřednictvím programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na Real Time Bidding. Teoretická část se věnuje krátké analýze mediální krajiny USA, především pak fenoménu programatického způsobu nákupu internetové reklamy v internetových médiích v souvislosti s technologickým vývojem a optimalizačními strategiemi. Představuje počátky vzniku programatického nákupu internetové reklamy, zabývá se jednotlivými formami online reklamy a jejím vývojem. V praktické části jsou představeny dvě odlišné online mediální strategie bankovní instituce, které jsou dále v rámci explorativní komparační techniky experimentu zkoumány. V této části je kladen důraz na změnu technického nastavení operabilně společně se změnou nákupu reklamy, kdy v rámci reklamního servingu kampaní dochází ke změně klíčových nastavení. Cílem diplomové práce je představení možností, které programatický nákup reklamy v online médiích v České republice přináší. Výsledkem práce je shrnutí poznatků v kontextu vývoje elektronické reklamy v aplikaci na dvě online mediální strategie bankovní instituce.
Analýza mediálního a společensko-kulturního vlivu pražského týdne módy na český módní sektor 2017 až 2018
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Holistickým cílem této diplomové práce s názvem Analýza mediálního a společensko- kulturního vlivu pražského týdne módy na český módní sektor mezi lety 2017 a 2018 bylo nejen využití vědomostí získaných studiem vysoké školy na nejstarší univerzitě v České republice, tedy na Univerzitě Karlově, která byla mou almou mater více než pět let, ale jejich propojení se současným osobním profesním posláním, tedy s advokacií českého módního sektoru. Na základě psaní této diplomové práce v komplikované společenské situaci sužované koronavirovou krizí a na základě sledování aktuálního dění v sektoru a jeho reakcí, jsem si uvědomila, že bych se této advokacii chtěla věnovat aktivněji/hlouběji, nejen na úrovni pozice Project Coordinatora pražského týdne módy, ale také na státní úrovni ve smyslu pomoci s advokacií sektoru a s tím související reorganizací vzdělávacího systému za účelem zahrnutí módy jako funkčního kulturního prvku na seznam národního dědictví. Tato diplomová práce uzavírající jednu životní etapu má ambici se stát odrazovým můstkem pro další životní projekt / poslání. Formálním cílem diplomové práce v rámci výzkumů bylo přinést relevantní odpovědi na hypotézy a výzkumné otázky stanovené v tezi práce. V rámci závěru vyvozeného na základě kvantitativního výzkumu v průsečíku s výsledky, jež přinesl...
Komunikace českých vinařských spolků VOC v digitálním věku
Mrázová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Sociální média se vedle popularity běžných uživatelů těší také rostoucímu zájmu ze strany komerční sféry. Využívání sociálních médií se liší mezi různými odvětvími i v závislosti na geografickém umístění, důležité pro všechny sektory je však pochopení, které platformy sociálních médií implementovat a jak je efektivně využívat. Vinařský obor má v tomto specifické postavení, neboť je často prezentován s důrazem na tradici. Rostoucí množství lidí vyhledává a sdílí informace o víně právě skrze sociální média, což má za následek proměnu i z podstaty konzervativního vinařského oboru. Jednotlivá vinařství si tak za účelem komunikace s potenciálním zákazníkem zakládají profily na platformách sociálních médií. Ačkoliv existují zahraniční výzkumy zabývající se mírou a způsobem využívání sociálních médií ve vinařském sektoru, v České republice se jedná o raritu. Cílem této diplomové práce je proto zmapovat současnou situaci a zjistit, jestli a jak česká vinařství využívají sociální média, a poté tyto výsledky zasadit do mezinárodní perspektivy za pomoci dostupné literatury. Pro tento účel bylo osloveno více než 650 vinařství ze všech vinařských regionů České republiky.
Přímé volby prezidenta ČR v Katolickém týdeníku
Švehlová, Kateřina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou českých katolických médií, mezi nimiž zcela výsadní pozici zaujímá tištěné periodikum Katolický týdeník. Záměrem této bakalářské práce je zmapovat, jak Katolický týdeník přistoupil k tématu dosavadních dvou přímých voleb prezidenta České republiky. Tyto události lze považovat nejen za celospolečensky významné a mediálně velmi sledované, ale jejich výsledek je vzhledem ke kompetencím a zejména symbolice prezidentského úřadu též relevantní pro postavení katolické církve v české společnosti. Teoretický úvod na základě reflexe situace katolické církve v České republice a jejího vztahu k médiím a státu nastiňuje pozici, ve které se nacházela katolická média v období dosud konaných přímých voleb prezidenta ČR. Další kapitoly představují nejdůležitější česká katolická média, prezentují Katolický týdeník jako periodikum klíčové pro analytickou část a přináší stručný přehled informací o průběhu dvou dosavadních přímých voleb prezidenta ČR. Analytická část následně odpovídá na hlavní výzkumné otázky - jaké místo zaujímaly dosavadní přímé volby prezidenta ČR v roce 2013 a 2018 v agendě Katolického týdeníku a jaký postoj k tomuto tématu periodikum zaujalo.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.