Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh marketingové komunikace pro rodinný podnik, který se zabývá prodejem tepelných a chladících zařízení. Impulsem pro rozvoj komunikace je navázání spolupráce s dodavatelem jako autorizovaný prodejní a servisní partner. Cílem je navrhnout marketingovou komunikaci, která bude vhodným základem jak pro analyzovanou společnost, tak i dodavatele. Na základě provedených analýz budou sestaveny návrhy, které respektují požadavky zadavatele.
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
Návrhy na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti
Machálková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii zkoumané společnosti a na návrhy změn, které povedou k jejímu zlepšení. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se za pomocí odborné literatury zaměřuje na oblast marketingu a marketingové strategie a dopomáhá k pochopení této problematiky. Následuje analytická část, která již pojednává o analýze současného stavu marketingové strategie konkrétní společnosti. Finální částí diplomové práce je část návrhová, ve které jsou navržena opatření vycházející ze zjištěných informací v analytické části a která v praxi povedou ke zlepšení současné marketingové strategie zkoumané společnosti.
Návrh na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti
Cahlík, Petr ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání současných marketingových strategií používaných společností Svoboda Sklenářství s.r.o. Teoretická část se zabývá základními marketingovými principy a marketingovým mixem, které jsou následně v analytické části uvedeny do praxe analýzou vybrané společnosti. Praktická část navíc nabízí návrhy na vylepšení stávajícího marketingového mixu a optimalizaci propagačních aktivit s cílem posílit postavení na trhu a přilákat čerstvou klientelu.
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlec, Vojtěch ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a distribuci logistických center a skladovacích prostor. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu rozhovorů s obchodními zástupci a vedoucími v jednotlivých provozech. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Návrh na rozšíření marketingové komunikace společnosti
Doseděl, Dominik ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zpracovat návrhy rozšíření současné marketingové komunikace společnosti Vranovská pláž s. r. o. pro dosažení vyšší návštěvnosti kempu. V první části je stanoven cíl práce, metody a postupy zpracování. Druhá část definuje teoretické pojmy potřebné pro pochopení práce. Ve třetí části jsou provedeny analýzy společnosti a díky těmto poznatkům jsou ve čtvrté části navrhnuty opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
Návrh změn marketingového mixu
Surá, Petra ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu vybraného brněnského kadeřnictví. Práce je strukturována do 3 částí. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se marketingu. V analytické části je představeno kadeřnictví a jeho aktuální marketingový mix, následně jsou uplatněny strategické analýzy vnějšího a vnitřního okolí a v neposlední řadě jsou promítnuty výsledky z provedeného průzkumu. Ve třetí části jsou, na základě výsledků plynoucí ze současné situace, navrhnuta doporučení na změny jednotlivých prvků marketingového mixu za účelem zkvalitnění a zdokonalení stávajících služeb.
Návrh marketingové komunikace společnosti vstupující na rakouský trh
Jakubčík, Milan ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů marketingové komunikace pro rodinné pekařství, které se chystá expandovat na rakouský trh. Práce se skládá ze tří základních částí. Úvodní část poskytuje teoretický základ a klíčové pojmy spojené s mezinárodním marketingem a marketingovou komunikací. Druhá, analytická, část se věnuje hodnocení stávající pozice společnosti, včetně analýzy makroprostředí a konkurenčního prostředí. Tato část je zakončena marketingovým výzkumem zaměřeným na hloubkové rozhovory se stávajícími klienty. Závěrečná sekce práce přináší na základě učiněných analýz návrhy pro marketingovou komunikaci firmy, jež by měly vést k dosažení vytyčených cílů.
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Komínková, Denisa ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je definován teoretický podklad, který je oporou pro druhou část diplomové práce. Druhá část se zabývá popisem společnosti, celkovou analýzou marketingové komunikace společnosti, marketingovým výzkumem a analýzou hlavních konkurentů v oblasti psacích potřeb. Třetí část se zabývá návrhy, které vycházejí z provedených analýz. Návrhy by měly společnosti pomoci ke zlepšení stávající marketingové komunikaci do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.