Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh sponzorské nabídky pro potenciální partnery SC Xaverov Horní Počernice
Talašová, Zuzana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh sponzorské nabídky pro potenciální partnery SC Xaverov Horní Počernice Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrh sponzorské nabídky pro potenciální sponzory SC Xaverov Horní Počernice. Sekundárním cílem je analýza současné nabídky klubu pro sponzory a vytvoření návrhů na zlepšení současné spolupráce se sponzory. Metody: Jako hlavní metoda byl v této práci využit polostrukturovaný rozhovor s jedním ze členů vedení klubu. Pro získání dodatečných informací byla provedena případová studie a analýza dokumentů týkajících se sponzoringu klubu. Výsledky: Na základě analýzy současné situace klubu bylo zjištěno, že klub nemá vypracované žádné sponzorské balíčky ani souhrn nabídky protislužeb pro sponzora. Proto bylo vytvořeno pět sponzorských balíčků, které mohou klubu usnadnit vyjednávání se sponzory. Dále byl vytvořen souhrn protislužeb, které má klub ve svých možnostech, ale momentálně je nenabízí. Klubu bylo také doporučeno vytvořit sekci pro sponzory na svých webových stránkách a zhotovit grafické zpracování sponzorské nabídky, jejíž návrh byl vytvořen. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, sponzorský balíček, fotbal
Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice
Dobešová, Markéta ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, dar
Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.
Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory
Stejskalová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...
Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk
Kropáček, Josef ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.
Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery
Hájek, Patrik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery Cíle práce: Cílem této práce bylo zhodnocení současné nabídky Praga Kart Teamu pro partnery, vytvoření návrhu na zlepšení této nabídky a navržení sponzorských balíčků. Metody: V bakalářské práci byla využita případová studie a zúčastněné pozorování. Dále pro získání potřebných informací byly provedeny rozhovory s manažerem týmu a se zástupcem jednoho současného sponzora. Pro doplnění těchto informací bylo zvoleno písemné dotazování se současnými partnery týmu. Výsledky: Absence nabídky pro partnery připravuje tým o potenciální partnery hned na začátku. Vytvořený návrh nové nabídky spolu s navrženými sponzorskými balíčky může Praga Kart Teamu usnadnit práci při shánění nových sponzorů. Je důležité, aby se vedení týmu problematikou sponzoringu zabývalo více, a aby do nabídky pro partnery bylo zahrnuto zorganizování svezení v motokárách, protože mnozí partneři ho v současné nabídce postrádají. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorský balíček, sportovní reklama
Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis
Lajčin, Milan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Názov: Ciele: Metódy: Výsledky: Kľúčové slová: Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy futbalového marketingového prostredia v Česku a na Slovensku a na základe analýzy súčasných ponúk pre partnerov českých a slovenských futbalových klubov zistiť slabé miesta a nedostatky v sponzorských vzťahoch. Výsledky analytickej časti budú slúžiť k vytvoreniu návrhu implementácie sponzorskej činnosti futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy, vrátane využitia príležitostí, ktoré súčasná situácia ekonomickej krízy ponúka a to vzhľadom k odlišnostiam Česka a Slovenska. V práci som využil v rámci kvalitatívneho výskumu deskriptívnu prípadovú štúdiu, interview, pozorovanie, SWOT analýzu, analýzu dokumentov a komparatívnu analýzu. Metódy som aplikoval v rozbore jednotlivých futbalových klubov, zatiaľ čo SWOT analýzu som využil aj pri spracovávaní návrhov. Komparatívna analýza mi slúžila na porovnanie marketingového prostredia vybraných futbalových klubov. Získané údaje z výskumu mi pomohli identifikovať aspekty marketingového prostredia, v ktorých majú jednotlivé futbalové kluby rezervy. Okrem konkrétnych návrhov spolupráce so sponzormi sa mi podarilo pre vybrané kluby...
Návrh sponzorských balíčků pro partnery Grand Prix Brno
Michaličová, Eliška ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh sponzorských balíčků pro partnery Grand Prix Brno Cíle práce: Cílem této práce bylo navrhnout nové sponzorské balíčky pro partnery dalšího ročníku závodu v moderní gymnastice Grand Prix Brno. Metody: V práci bylo využito analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. Názory organizátorů a sponzorů byly zjištěny pomocí interview. Jako doplňující metoda bylo zvoleno krátké písemné dotazování s bývalými a současnými sponzory. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy sponzorských balíčků, které budou poskytnuty organizátorům akce. Ti je pak využijí při realizaci dalšího ročníku soutěže Grand Prix Brno. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorská smlouva, sponzorský balíček
Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice
Dobešová, Markéta ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, dar
Marketingový výzkum důvodů firem ke sponzorování sportu v době ekonomické krize
Dvořák, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Marketingový výzkum důvodů firem ke sponzorování sportu v době ekonomické krize Cíle: Cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak se mění důvody firem ke sponzorování sportu v době ekonomické krize. Při posuzování důvodů firem sledujeme, zda má vliv velikost a regionální zaměření společnosti ke sponzorování sportu. Práce ukazuje rozdíly ve sponzorování sportu před krizí a během krize. Metody: Zisk potřebných informací byl proveden pomocí písemného dotazování. Distribuce dotazníků se uskutečnila rozesláním emailů zúčastněným firmám. Výsledky: Finanční krize nezasáhla sportovní prostředí v tak velkém měřítku, jak se očekávalo. Z výsledků vyplývá, že podniky sponzorovaly více sportovních odvětví. Nemusí to však znamenat, že ve sportu bylo více finančních prostředků. Menším podnikům se procentuálně zvýšil objem peněz na sponzorování, ale u větších firem tomu tak není. Stejně tak můžeme hovořit i v absolutních částkách. Je tedy velmi pravděpodobné, že do sportu šlo při finanční krizi méně finančních prostředků, jelikož právě zhoršení postihlo větší firmy. Všeobecně se dá tedy říci, že menší podniky zasáhala krize v menším rozsahu než podniky větší. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček, dar

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.