Název: Marketingový výzkum důvodů firem ke sponzorování sportu v době ekonomické krize
Překlad názvu: Marketing research of reasons of companies to sports sponzorship in times of economic crisis
Autoři: Dvořák, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dar; komunikační mix; marketingová komunikace; sponzoring; sponzorský balíček; sportovní reklama; communication mix; donation; marketing communication; sponsorship; sponsorship package; sports advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48439

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312725


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet