Název:
Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory
Překlad názvu:
Product's offer of the cycling race Transbrody for sponsors
Autoři:
Stejskalová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...Title: Product's offer of the cycling race Transbrody for sponsors Objectives: The main aim of this thesis is to innovate the offer of the Transbrody bike race to sponsors. Based on the processed analyzes of interviews and the survey, to design options how to improve the current offer and complement the current offer with new options and products for new sponsors and sponsorship packages or new sponsors. This work will serve for the cycling club as a proposal to increase the offer for sponsors for future years. Methods: The work has used both quantitative methods and qualitative methods. Among quantitative methods, an electronic questionnaire survey designed for the sponsors of the race was used. As a qualitative method the method of semi- structured questionnaire with the marketing director of the race was used. Results: Based on an interview with the marketing director of the Transbrody race and a questionnaire survey for sponsors, it turned out that the sponsors of the race would also welcome a change in the current offer. It turned out that the organizers do not use sponsorship packages at all and do not work with sponsorship activation. It was recommended to create these packages. And for individual sponsors, the manner how to adjust the offer for a specific sponsor is described. At the same...
Klíčová slova:
aktivace; cyklistika; nabídka pro sponzory; sponzorský balíček; sponzorství; activation; cycling; offer for sponsors; sponsorship; sponsorship package