|
Marketing stavební společnosti
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit marketingový mix na nový produkt společnosti, kterým je ubytovací služba typu hostel.
|
| |
|
Analýza a návrh elektronického obchodu
Mičánek, Filip ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu jak z pohledu informatického, tak z pohledu ekonomického. Na základě zjištěných poznatků pak stanovuje konkrétní cíle a kroky k jejich dosažení.
|
|
Moderní internetové poradenství
Šmídová, Zdeňka ; Valenčík, Ivo (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V současné době se nakupování po internetu stalo běžnou realitou. Snaha o zdokonalení služeb je často limitována neznalostí zákazníků. Cílem této práce je ukázat možnosti využití internetového poradenství v oboru pojištění. Výsledný systém nabízí uživateli rozsáhlé možnosti v oblastech produktů a služeb nabízených firmou RPM Pojišťovacího makléřství spol. s r.o..
|
|
Marketingový mix společnosti
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
|
|
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.
|
|
Návrh optimalizace internetové prezentace
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak optimalizovat a redesignovat internetovou prezentaci malé firmy, začlenit ji do jednotné prezentace a vytvořit firemní identitu pro malou společnost. V této bakalářské práci je popsáno použití klíčových technologií, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce.
|
|
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Benešová, Eliška ; Hladíková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její rizika. Je členěna do několik základních kapitol. Jednou z nich jsou teoretická východiska, kde jsou základní pojmy související s tímto tématem. Následně analýza současného stavu. Velmi důležitou kapitolou jsou také návrhy řešení, které obsahují návrh komunikačního mixu. U každého návrhu je také kromě popisu, také časový harmonogram, lidské zdroje, finanční plán a analýza rizik vycházejících z implementace jednotlivých návrhů. Diplomová práce byla zpracována na kavárnu Bílá Vrána nacházející se v okrajové části Brno Komín.
|
| |
|
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
|