Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubu
Marketingový mix HC Sparta Praha
Závadská, Karolína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu HC Sparta Praha. Dále pak zjištění názoru fanoušků na současný marketingový mix. Ze získaných podkladů následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit klubu. Metody: Pro analýzu současného stavu marketingového mixu bude využita případová studie a SWOT analýza, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Zároveň také příležitosti a hrozby, kterým klub čelí. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, pomocí kterého bude analyzován názor fanoušků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Získané informace budou doplněny o autorovi osobní poznatky, které použije při tvorbě závěrečných návrhů na zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod budou navrženy úpravy jednotlivých složek marketingových mixu. Tyto návrhy budou předloženy vedení klubu, který se dále rozhodne, zda je bude realizovat či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, image klubu, SWOT analýza, dotazník
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.