Název: Marketingový mix HC Sparta Praha
Překlad názvu: Marketing mix of HC Sparta Praha
Autoři: Závadská, Karolína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; image klubu; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communications mix; marketing; marketing mix; questionnaire; SWOT analysis; the image of the club

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65337

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-334473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet