Název: Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu: Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement
Autoři: Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image klubu; komunikace s fanoušky; Marketing; marketingový mix; communication with fans; Marketing; marketing mix; the image of the club

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-487860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet