Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 369 záznamů.  začátekpředchozí249 - 258dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpracování kurzu Analýza a návrh IS v iTunes U
Brousek, Adam ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Cílem této práce je iniciace zavedení platformy iTunes U na Vysoké škole ekonomické v Praze a současné digitální zpracování kurzu Analýza a návrh IS jako vzorového. Teoretická část popisuje obecně iTunes U a vysvětluje důvody k jeho výběru podpořené argumenty z různých zdrojů. Praktická část je dokumentací ke tvorbě kurzu a procesu zavádění této platformy na vysoké škole. Práce by měla sloužit jako manuál pro vyučující a akademické pracovníky, kteří mají o iTunes U zájem a rádi by ho využili ve svém kurzu nebo zavedli na své škole.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Ščotková, Zlatica ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce, jež spojuje téma informačních a komunikačních technologií a vzdělání přímo ve svém názvu, je vytvoření e-learningové opory pro Univerzitu třetího věku Vysoké školy ekonomické v Praze (U3V) a vyzkoušení opory přímo se seniory z U3V. Pro vytvoření e-opory je esenciální nejdříve nastínit problematiku e-learningu jako takového, proto je práce dělena na teoretickou část a praktickou část. Hlavním přínosem práce je vytvoření e-opory pro studenty U3V pomocí nejnovějších programů, umístění opory na Internet (konkrétně server YouTube), vyzkoušení vytvořené opory přímo se seniory během výuky na U3V a osvětlení pojmu e-learning v kontextu moderní doby.
Aplikace e-learningu a bezpečnost dat
Menčík, Jan ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
V této bakalářské práci je řešeno téma bezpečnostních hrozeb pro webové aplikace s praktickou částí vyhodnocení zabezpečení vybraných e-learningových aplikací. Jsou zde popsány nejčastější současné hrozby pro webové aplikace, techniky útoků a techniky zabezpečení. Prostředí webu dalo vzniknout celé škále technik narušení bezpečnosti webových aplikací. První část práce je věnována především nejčastějším hrozbám a útokům. V další části práce jsou představeny techniky zabezpečení, a to jak obecné založené na zabezpečení protokolu, tak i techniky proti konkrétním hrozbám. Protokol, na kterém aplikace běží, je jednou z nejdůležitějších složek bezpečnosti, proto je v práci podrobněji popsáno fungování protokolu HTTPS a jeho bezpečnostních vrstev. Dále je rozebrána oblast bezpečnosti e-learningu. Čtenář bude seznámen s bezpečnostními riziky, se kterými se může setkat při provozu open-source e-learningových řešení. Na závěr teoretické části jsou popsány základní principy bezpečnostního testování pomocí metodiky definované OWASP (Open Web Application Security Project). Praktická část práce se věnuje výsledkům testování bezpečnosti 3 vybraných open-source software systémů: Moodle, Dokeos a eFront. Testování bylo zaměřeno na hrozby popsané v teoretické části práce a využívá poznatky z příručky OWASP Testing Guide v3. U každého testovaného e-learningového systému jsou popsány jednotlivé testovací útoky, jejich výsledky a celkové bezpečnostní doporučení. V závěru praktické části je uvedeno celkové vyhodnocení testovaných systémů.
Význam učebních pomůcek pro vyučování ekonomických předmětů
Skořepová, Anna ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Večerník, Jakub (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na význam a využití učebních pomůcek ve vyučování na středních školách. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Součástí teoretické části je rozdělení učebních pomůcek podle několika odborných publikací, popis vybraných moderních učebních pomůcek a jejich uplatnění ve výuce. V závěru teoretické části je pozornost věnována učebním pomůckám využívaným především v ekonomickém vzdělávání. Empirická část je věnována dotazníkovému šetření a jeho vyhodnocení. Hlavním cílem výzkumu je zjistit využití učebních pomůcek ve výuce. Další otázky jsou zaměřeny na zajímavost hodiny při využití učebních pomůcek, jak často učitelé využívají učební pomůcky, jestli si je vytvářejí sami a které učební pomůcky nemají učitelé k dispozici. V závěru je zjišťováno, zda učitelé využívají e-lerning.
Návrh systému dalšího vzdělávání v podnikové sféře
Mikešová, Jana ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Kolářová, Dana (oponent)
Bakalářská práce "Návrh systému dalšího vzdělávání v podnikové sféře" je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců v KBC Global NV Czech Branch. Cílem je navrhnout systém, který by zlepšil kvalitu vzdělávání zaměstnanců v dané firmě. V teoretické části si přiblížíme, co znamená vzdělávání dospělých. V analýze systému vzdělávání je popsáno, jaký systém vzdělávání KBC Global NV Czech Branch využívá. Hlavním cílem kvantitativního výzkumu je zjistit, jaká je spokojenost zaměstnanců se vzděláváním v KBC Global NV Czech Branch, s jakými formami vzdělávání jsou zaměstnanci spokojeni či nespokojeni a jakou změnu by uvítali. Návrh optimalizace se zabývá efektivnějším systémem vzdělávání, který by v KBC Global NV Czech Branch mohl zlepšit kvalitu vzdělávání a tím získat vyšší hodnotu lidského kapitálu.
Využití systému Moodle k elektronické podpoře vybraného vzdělávacího kurzu
Vrkoč, Martin ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Klvaňa, Libor (oponent)
Cílem této práce je ukázat využití nástrojů systému pro řízení výuky MOODLE k opoře prezenčního kurzu. Práce demonstruje, že tyto nástroje pro tvorbu distančních studijních opor mají didaktické opodstatnění i v prezenční výuce předmětu Ekonomika, který je vyučován na obchodních akademiích. V první části se práce zaměřuje na výklad tématu e-learningu, charakterizuje - LMS systémy a jejich aktuální využití ve výuce. Druhá část zahrnuje porovnání LMS systémů a analýzu nástrojů konkrétně demonstrovanou na vytvořeném kurzu Ekonomika, ve kterém jsem prokázal, že dané nástroje mají své opodstatnění.
Elektronické vzdělávání v ČR: Profil zákazníka a situace na trhu
Komrska, Jan ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje vzdělávání s podporou moderních informačních technologií. Popisuje využívané metodické přístupy k tvorbě e-learningových vzdělávacích programů, shrnuje současné trendy a analyzuje vývoj globálního trhu vzdělávacích technologií. Vzhedem k zaměření práce na Českou republiku jsou též analyzovány výsledky 2 průzkumů, a sice využití e-learningu v soukromých firmách a využití e-learningu na VŠE.
Strategie vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s využitím nových médií
Karasová, Martina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců společnosti z pohledu využití nových médií a sociálních sítí. Cílem je zhodnocení současného stavu ve vybraném podniku a nástin možného řešení. Ten je proveden na základě rozboru výsledků dotazníkového šetření mezi respondenty. Teoretická část obsahuje charakteristiku různých forem vzdělávání a výklad rozvoje zaměstnanců v organizacích. Rovněž jsou v této části vysvětleny nejdůležitější pojmy z oblasti nových médií a sociálních sítí. Praktická část analyzuje procesy spojené se vzděláváním ve vybrané společnosti. Těžištěm je rozbor údajů získaných pomocí dotazníkového šetření provedeného mezi respondenty. Cílem šetření je identifikovat pohled generace Y na problematiku využívání nových médií a sociálních při vzdělávání zaměstnanců.
Elektronické studijní materiály v terciálním vzdělávání
Hejl, Daniel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá problematikou studijních materiálů v rámci prezenční výuky na Vysoké škole ekonomické. V kontextu moderních trendů v terciálním vzdělávání poukazuje na příležitosti k zefektivnění vzdělávacího procesu pomocí elektronických studijních materiá-lů. V teoretické části rozebírá roli studijních materiálů a e-learningu v terciálním vzdělává-ní. V praktické části analyzuje současné prostředí studijních materiálů na Vysoké škole ekonomické. Zde se zaměřuje na dostupnost kvalitních elektronických studijních materiálů a identifikuje příležitosti k dalšímu zlepšení. Při hledání vhodného řešení práce čerpá nejen z teoretických poznatků z oblasti didaktiky a e-learningu, ale také zkoumá možnosti sou-časných řešení používaných na jiných univerzitách v České Republice a zahraničí. V závě-ru práce zhodnocuje možná řešení a předkládá doporučení pro zkvalitnění situace s elektronickými studijními materiály na Vysoké škole ekonomické.
Moderní technologie v e-learningu
Kubičková, Barbora ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Dalecký, František (oponent)
Tato diplomová práce se v teoretické části věnuje vzdělávacím teoriím, formám vzdělávání, vývoji a druhům e-learningu. Dále představuje nové on-line technologie ve vzdělání, klady a zápory, jež on-line vzdělávání přináší a jeho trendy (princip gamifikace, sociální learning, MOOCs a další). Tento teoretický základ je nezbytně nutný pro chápání principů fungování on-line vzdělávání, a tak porozumění významu hromadných otevřených vzdělávacích kurzů (MOOC). Praktická část se zčásti věnuje výsledkům dotazníku týkajících se přítomnosti on-line technologií ve vzdělávání studentů. Další část reflektuje cíl diplomové práce a analyzuje možnosti obecného zapojení vysoké školy do MOOC, specificky uvádí podmínky a proces zapojení vysoké školy do německé vzdělávací platformy iversity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 369 záznamů.   začátekpředchozí249 - 258dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.