Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motorika žáků základních škol praktických
Karasová, Martina ; Lejčarová, Alena (vedoucí práce) ; Potměšil, Jaroslav (oponent)
Název: Motorika žáků základních škol praktických Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit úroveň motorických schopností žáků základních škol praktických v testové baterii Oseretzkého a získané hodnoty porovnat s výsledky žáků běžné základní školy. Metody: Ke stanovení úrovně motorických schopností žáků základních škol praktických a žáků běžné základní školy byla použita testová baterie Oseretzkého pro věkovou kategorii 13-14 let (Čelikovský, 1977). Baterie obsahovala následující testy: 1. "rovnováhu na pravé a levé noze", 2. "koordinace prstů", 3. "výskok", 4. "tapping", 5. "třídění mincí a zápalek", 6. "mrkání". Výsledky: Z hlediska průměrného výkonu v jednotlivých testech byla prokázána nižší úroveň motorických schopností u žáků základních škol praktických. Z hlediska hodnot Cohenova indexu "d" (při stanovení minimální hranice 0,5) byla nižší úroveň motorických schopností prokázána u děvčat v testech "rovnováha na pravé a levé noze", "pletení", "tapping" a "mrkání". U chlapců v testech "rovnováha na pravé a levé noze" a "mrkání". Při celkovém hodnocení výkonů dívek a chlapců dohromady byla nižší úroveň motorických schopností zjištěna jen u testu "rovnováha na pravé a levé noze", "koordinace prstů" a "mrkání". Celkové hodnocení výkonů žáků v testové baterii dle Cohenova indexu potvrdilo...
Strategie vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s využitím nových médií
Karasová, Martina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců společnosti z pohledu využití nových médií a sociálních sítí. Cílem je zhodnocení současného stavu ve vybraném podniku a nástin možného řešení. Ten je proveden na základě rozboru výsledků dotazníkového šetření mezi respondenty. Teoretická část obsahuje charakteristiku různých forem vzdělávání a výklad rozvoje zaměstnanců v organizacích. Rovněž jsou v této části vysvětleny nejdůležitější pojmy z oblasti nových médií a sociálních sítí. Praktická část analyzuje procesy spojené se vzděláváním ve vybrané společnosti. Těžištěm je rozbor údajů získaných pomocí dotazníkového šetření provedeného mezi respondenty. Cílem šetření je identifikovat pohled generace Y na problematiku využívání nových médií a sociálních při vzdělávání zaměstnanců.
Personalistika v rodinném podniku
Karasová, Martina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit vykonávání personálních činností ve vybraném rodinném podniku. Toto hodnocení bylo provedeno na základě rozhovorů s ředitelem podniku a vedoucími oddělení. V teoretické části práce jsou vymezeny jednotlivé personální činnosti, a to na základě odborné literatury. V praktické části je popsáno, které z těchto činností jsou praktikovány ve vybraném rodinném podniku, v jakém rozsahu, a je provedeno jejich hodnocení. V závěru jsou potom shrnuty nejdůležitější poznatky z teoretické i praktické části práce a je zhodnocen celkový přístup zkoumaného podniku k uplatňování jednotlivých personálních činností.

Viz též: podobná jména autorů
1 KARASOVÁ, Magdaléna
1 Karasová, Marie
3 Karasová, Markéta
2 Karasová, Marta
3 Karasová, Michaela
3 Karasová, Milada
4 Karasová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.