Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 308 záznamů.  začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace DMS v malých a středních firmách formou cloudového řešení
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Štěpán, Radek (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku systému pro správu dokumentů, neboli Document Management System (DMS), v malých a středních firmách (SME). Konkrétně pak pojednává o způsobu a možnostech přechodu z aktuálního firemního stavu na cloudové DMS řešení realizované formou outsourcingu. Vzhledem k tomu, že proces přechodu sestává z několika kroků, přičemž některé z nich jsou kritické pro úspěšnou realizaci, je potřeba všechny jeho fáze pečlivě analyzovat, a poté navrhnout odpovídající řešení. V rámci této analýzy jsou detailně popsány veškeré souvislosti, které mohou vzájemně interagovat, a tak ovlivňovat i výsledný přechod. Cílem diplomové práce je zpracování podrobné analýzy rozebírající přechod na cloud DMS, analýzy dostupných cloudových řešení, jejich kategorizace a hodnocení, popis souvislostí vyplývajících z používání cloud DMS v prostředí malých a středních firem, popis dopadů realizovaných řešení a na závěr celková sumarizace popsané analýzy do kompaktního celku, určeného jako příručka k nasazení cloud DMS v malých a středních firmách.
Analýza zavedení a použití podnikových IS formou SaaS na ruském trhu
Nigmatullin, Timur ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou zavedení modelu SaaS na ruském trhu, zejména v Uralském regionu Ruské Federace -- republice Baškortostán. SaaS je obvykle považován za alternativu desítkám let používání dominantního modelu instalace softwaru na místě u zákazníka. SaaS disponuje určitými klíčovými odlišnostmi souvisejícími s použitím různých typů outsourcingu a přechodem od nákupu produktů pro trvalé použití na systém s placením nájemného v závislosti na konkrétním využití zdrojů. Cílem teoretické práce je sestavení uceleného obrazu o Cloud computingu, zejména cloudové službě SaaS, poukázat na silné a slabé stránky technologie SaaS, upozornit na otázky rizik, problémy informační bezpečnosti, procesu jejího nasazení, zaměřit se na analýzu postavení informačních systémů formou SaaS na celém světě a zanalyzovat situaci na ruském trhu. Cílem praktické časti je seznámit se s obchodními společnostmi Uralského regionu Ruské federace, republiky Baškortostán, poukázat na jejich postoj ke cloudovým technologiím, upozornit na zkoumání a využití modelu SaaS v Baškirské republice, porovnat současnou situaci v ruských podnicích se stavem SaaS ve světě. Na základě průzkumu formou dotazníkového šetření budou získány základní údaje o informovanosti a využití SaaS v tomto regionu Ruské Federace. Mezi očekávané přínosy práce lze zařadit rozšíření znalostí čtenářů o složku Cloud computingu a jednu z jeho služeb -- formu SaaS. Ještě jedním přínosem je že čeští manažeři a ředitelé mohou tuto práci využit při rozhodování o zavedení tohoto modelu ve svém podniku.
Analýza faktorů ovlivňujících přechod malých a středních podniků na cloudové ECM služby
Šimeček, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šuk, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá konkrétní oblastí cloud computingu -- službami Enterprise Content Managementu a jejich nasazením u malých a středních podniků. Hlavním cílem je identifikovat a analyzovat faktory ovlivňující rozšíření cloudových ECM služeb u malých a středních podniků. Děje se tak prostřednictvím dalších cílů, které obsahují definici základních pojmů, představení přínosů a rizik, vymezení vhodné kategorie a představení produktů, které do ní spadají, analýzu průzkumů sledujících rozšíření definovaných služeb, identifikaci a analýzu hlavních bariér ovlivňujících využití služeb, popis produktů z hlediska těchto bariér a sestavení sady doporučení pro poskytovatele cloudových služeb s ohledem na jejich překonání. Cílů bylo dosaženo studiem informačních zdrojů, vyhledáním a analýzou devíti průzkumů adopce cloud computingu mezi malými a středními firmami a konzultacemi s odborníky. Přínosem práce je především zmapování postojů skutečných firem a jejich promítnutí do praktických doporučení pro poskytovatele služeb. K řešenému tématu také přispívá zavedení parametrů, které je vhodné u pořizovaných produktů vyhodnotit, ukázka situace na trhu a toho, jak se výrobci vyrovnávají s hlavními bariérami zákazníků. Pro zákazníky je přínosem přehled trhu cloudových ECM služeb a upozornění, na co je vhodné se zaměřit.
Current and future trends in cloud CRM
Nemček, Sebastian ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Táto diplomová práca sa venuje zmapovaniu CRM aplikácií dostupných vo forme cloud a aktuálnych trendov v oblasti CRM. Cieľmi práce sú popísať, čo CRM znamená, ako sa vyvinulo na cloud CRM, analyzovať hlavné rozdiely medzi týmito dvoma modelmi a analyzovať trendy, ktoré je možné pozorovať na trhu CRM aplikácií a v ich funkcionalite. Toto je úzko spojené s popisom najznámejších CRM riešení a produktov dostupných ako on-premise tak aj ako on-demand. V prvej časti práca predstavuje teóriu za Riadením vzťahov so zákazníkmi a jej rôzne chápanie rôznymi autormi. Takisto sa tam nachádza popis najbežnejšej funkcionality CRM aplikácií. Druhá časť skúma svet CRM riešení, charakterizuje infraštruktúru ktorá za nimi stojí, možnosti prístupu, modely umiestnenia a licenčné modely ako aj technológie. V nasledujúcej časti sú popísané tri on-premise riešenia -- Oracle Siebel, Microsoft Dynamics CRM a SAP 360 Customer s ohľadom na ich užívateľské rozhranie, funkcionalitu, sociálne a mobilné CRM schopnosti, a ceny. Ďalšia časť práce sa už zaoberá CRM vo forme cloud, predstavuje pojem cloud computing, stanovuje kedy je cloud tým správným riešením a všeobecne porovnáva náklady na CRM vo forme on-demand a on-premise. Za touto časťou nasleduje popis trendov na trhu CRM a vo funkcionalite aplikácií. Posledná kapitola popisuje dve CRM riešenia určené pro každý z troch veľkostných segmentov organizácií.
Posun funkčnosti office automation v důsledku nástupu cloudových služeb
Jonák, Stanislav ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá posunem funkčnosti kancelářských balíků v éře Cloud Computingu. Autor vysvětluje změnu konceptu kancelářských balíků z doby komerčního software až po éru Cloud Computingu. Tyto aplikace byly dříve chápány jako jednoduché nástroje, které měly nahradit psací stroj nebo kalkulačku, ale nyní směřují do pozice podnikových systémů ovlivňujících styl komunikace a spolupráce lidí.
Vliv vývojových trendů na řešení projektu BI
Kapitán, Lukáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Rezek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je analyzovat, trendy v oblasti Business intelligence. Postupně jednotlivé trendy Business intelligence zpracovává, shrnuje a hodnotí každý z nich z pohledu využitelnosti v praxi a analyzuje, jak lze jednotlivý trend aplikovat v praxi, jak ovlivňuje nebo modifikuje jednotlivé fáze projektu implementace Business intelligence, lze-li vysledovat diference ve finálních závěrech v závislosti na užitém trendu. Je zřejmé, že každý trend má svá positiva a negativa, která mohou mít vliv na závěry hodnocení, tato fakta jsou v práci zpracována a analyzována. Každý z nich má své výhody a nevýhody, které mohou spočívat v různé míře ekonomické náročnosti a technické obtížnosti. Hlavním cílem práce je srovnání metodiky implementace Business intelligence s aktuálními trendy v oblasti Business intelligence. K naplnění toho cíle byly stanoveny dílčí cíle: zmapovat aktuální trendy v oblasti BI a zformulovat metodiku implementace řešení BI do firem v nejširší míře zastoupení. Očekávaným přínosem této práce bude právě ono zmapování a analýza trendů v oblasti Business intelligence a jejich uplatnění v metodice implementace.
Využitelnost cloud computingových systémů pro řízení projektů
Bubeníček, Jan ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Práce se zaměřuje na zkoumání využitelnosti cloud computingových systémů pro řízení projektů. Základním cílem je definování požadavků na softwarový nástroj pro řízení projektů a jejich následná aplikace na specifickou oblast poskytovatelů cloudového softwaru. Teoretická část práce se zabývá podstatnými aspekty principu poskytování softwaru jako služby. Je zde věnován prostor historii a obecné definici konceptu. Druhá teoretická část popisuje základní principy projektového managementu. Řízení projektů není zkoumáno jako celek, ale je zacíleno na určitou oblast, konkrétně řízení lidských zdrojů. V teoretické části jsou definovány požadavky, které jsou použity jako hodnotící kritéria v praktické části. Ta se skládá z přehledu 10 poskytovatelů cloudových aplikací. Na tento vzorek jsou aplikována hodnotící kritéria, následně jsou v rámci vyhodnocení ověřovány definované hypotézy, hovořící ve prospěch konceptu cloud computingových aplikací pro řízení projektů.
Informační systémy v éře cloud computingu
Klimt, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kuncl, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou cloud computingu a jejich služeb s důrazem na problematiku informačních systémů typu ERP. V práci je nejprve rozebírána problematika historického vývoje cloud computingu. Dále se práce zaměřuje již na cloud computing samotný. V této části jsou diskutovány možné typy a služby cloud computingu a je provedena podrobná analýza poskytovatelů infrastruktury jako služba (IaaS) a na základě zvolené metodiky jsou tito poskytovatelé ohodnoceni. Další část práce se detailně zabývá jednou z možných služeb cloud computingu - software jako služba (SaaS). Jsou diskutovány klíčové charakteristiky tohoto přístupu. Tento přístup je porovnán s dalšími možnostmi poskytování informačních systémů -- s koncepty ASP a on-premise. Detailně jsou analyzovány benefity a rizika plynoucí z tohoto konceptu jak pro poskytovatele, tak pro zákazníky. Dále se již práce zabývá popisem zvolené společnosti dodávající informační systémy typu ERP na lokálním trhu klasickou formou. Na základě analýzy současných problémů a hrozeb společnosti bylo rozhodnuto o změně způsobu dodávky jednoho z produktů společnosti -- formou SaaS. Na základě rozhodnutí poskytovat informační systém společnosti formou SaaS, je nutno zvolený informační systém pozměnit jak z hlediska architektury, tak z hlediska celkového přístupu k produktu ve společnosti. Z důvodu minimalizace nákladů je využita stávající funkcionalita systému. Jsou diskutovány možnosti, jak funkcionalitu současného produktu využít a je proveden návrh řešení. Na návrh nové architektury a celé obchodní strategie produktu je nahlíženo ze tří úhlů pohledů -- technologického, procesního a ekonomického. Na závěr práce jsou porovnány oba koncepty dodávky informačního systému. Na příkladu zákaznické společnosti je provedena kalkulace a diskuze nad potenciální atraktivitou navrženého řešení pro zákazníky.
ERP jako služba
Mach, Jan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku ERP jako služby a jejím hlavním cílem je identifikovat příležitosti pro nové tuzemské poskytovatele ERP jako služby. V první, teoretické, části této práce je nejprve popsáno, co je poskytováno v rámci ERP jako služby. Dále se tato část zaměřuje na to, jak a za jakých podmínek může a by měla ERP jako služba být poskytována. Poslední kapitola této části je věnována světovým trendům v IT, například Lean IT, a jejich vztahu k ERP jako službě. Ve druhé části této práce byla zdokumentována analýza vybraných českých poskytovatelů ERP jako služby, pomocí které byly identifikovány příležitosti pro nové poskytovatele ERP jako služby a také stanoveny doporučení pro nové i stávající (vybrané) poskytovatele. Metoda této analýzy byla vytvořena na základě ideálu poskytovatele ERP jako služby a jeho produktu popisovaného v první části této práce. Při analýze byly také zjištěny některé charakteristiky českého trhu ERP jako služby a poskytovatelů působících na tomto trhu. Přínosy této práce nebyly směřovány pouze na poskytovatele ERP jako služby, ale také i na jejich potencionální zákazníky. Ti mohou v této práci například zjistit, na co se při výběru ERP jako služby zaměřit nebo čemu se vyvarovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 308 záznamů.   začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.