Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,272 záznamů.  začátekpředchozí2037 - 2046dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potenciál destinace Sokolovsko pro cestovní ruch
Kněžická, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vidlák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou turistické využitelnosti destinace Sokolovsko. Popisuje lokalizační a realizační faktory existence cestovního ruchu s uvedením konkrétních příkladů, zmiňuje současnou turistickou nabídku, představuje nové projekty či se snaží zhodnotit posun a úspěch projektů starších. Nastiňuje teorii destinačního marketingu a managementu a zmiňuje subjekty a organizace, které v tomto oboru působí. Na závěr popisuje výsledky tří provedených dotazníkových šetření, která probíhala mezi domácím obyvatelstvem, návštěvníky a prodejci pobytových balíčků a zkoumala jejich názor na destinaci a její potenciál pro cestovní ruch.
Analýza nabídky zájezdů do USA na současném trhu v České republice
Jirsová, Simona ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit analýzu produktového portfolia nabízeného vybranými cestovními kancelářemi působícími na trhu České republiky do Spojených států amerických. Autorka práce si klade za cíl zachytit trendy, které jsou v současné době charakteristické pro cestování do této destinace, zejména v souvislosti s nedávnými legislativními změnami učiněnými ze strany vlády Spojených států amerických. Analýza se opírá o podrobnou charakteristiku destinace, trendů ve výjezdovém cestovním ruchu občanů České republiky do Spojených států amerických a na základě zjištěných údajů konfrontuje současnou nabídku cestovních kanceláří s možnostmi trhu a stranou poptávky.
Činnost regionálních cestovních kanceláří a agentur
Fendrych, David ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a porovnat existenci, činnost a roli cestovních kanceláří a agentur v České republice, které se zabývají příjezdovým a domácím cestovním ruchem v konkrétním regionu. Práce se zaměřuje na region Jižní Čechy, jenž je dále v textu blíže definován. Stěžejní metodou při této analýze je průzkum katalogů a webových stránek cestovních kanceláří a agentur, působících v tomto regionu. Informace o nabízených službách a produktech se dále zkoumají v dílčích analýzách podle jednotlivých hledisek.
Vývojové trendy na trhu cestovního ruchu
Kopecká, Marie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
V práci se věnuji vývojovým trendům na trhu cestovního ruchu. Jedná se o analýzu všech českých velkých cestovních kanceláří a agentur z hlediska počtu majitelů a jejich podílu na jednotlivých subjektech cestovního ruchu. Subjekty je možno porovnávat včetně obratu za poslední 3 roky a dosavadního vývoje. Stěžejním cílem bylo zjistit, kdo jsou majitelé cestovních kanceláří. Zda se jedná o české nebo zahraniční podniky. Zjištěná data sloužila k určení pravděpodobného vývoje na trhu cestovního ruchu a identifikaci současných trendů v této oblasti.
Preservation of Consumer in the Conditions of the European Union
Kubiš, Tomáš ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce analyzuje úroveň ochrany spotřebitele v podmínkách Evropské unie, se zaměřením na legislativní úpravy poskytování vybraných služeb cestovního ruchu a jejich dodržování. Práce analyzuje, které aspekty a normy musí brát poskytovatel služeb v potaz z důvodů ochrany spotřebitele. Z analýzy vyplývá, že stupeň ochrany spotřebitele v cestovním ruchu je na vysoké úrovni a že v příštích letech lze čekat zlepšení podmínek podnikání leteckých společností, s tím spojené zlepšení prostředí i pro spotřebitele a další rozvoj tohoto odvětví.
Destinační marketing a management
Kocková, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Práce mapuje teoretické aspekty destinačního managementu a marketingu. Definuje destinační management a trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu. V práci je aplikován destinačního management a marketing v destinaci Sokolovsko. Pro tuto destiaci je navržena marketingová strategie a marketingový mix.
Podpora malého a středního podnikání v České republice
Klimešová, Markéta ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Valenta, Ondřej (oponent)
Práce přehledně shrnuje a charakterizuje dostupné programy pro malé a střední podnikatele v oblasti cestovního ruchu. Je zaměřená na programy ze Strukturálních fondů a z programů vlády České republiky. Také má ukázat tvorbu projektu pro žádost o dotaci ze Strukturálních fondů.
Implementation of Business Intelligence
Bľanda, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Chalupník, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavedení Business Intelligence ve firmě podnikající v oblasti cestovního ruchu a její provázáním na Balanced Scorecard jako jednu z metodik hodnocení výkonnosti podniků. První část práce se zaměřuje na vymezení teoretických základů Balanced Scorecard i Business Intelligence. Charakterizuje metodiku Balanced Scorecard a její principy a také definuje co je to Business Intelligence, jeho informační architekturu a postup při jeho nasazení. V praktické části je v rámci BSC vytvořen model metrik optimalizovaný pro firmu a je zde popsán i postup zavedení vybraných ukazatelů v pilotním projektu BI.
The Analysis of Internet and its Tools as a Medium for Marketing Purposes
Gregová, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů internetu a implementace získaných poznatků do praxe. Toto téma je důležité zkoumat hlavně z důvodu, že současný marketingový a komunikační mix ve světě i v České republice se pořád více týče on-line komunikace. Hlavní témata této práce jsou: Marketingové a komerční komunikace, Internet jako moderní médium, Internet a jeho využití v komerčních komunikacích, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využití internetového portálu ke komunikaci v oblasti cestovního ruchu.
Dark Tourism
Bali-Hudáková, Lenka ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na proměnlivost poptávky v oblasti cestovního ruchu a vývoj nových trendů v této oblasti. Zvláštní pozornost je věnována nově vznikajícímu trendu temné turistiky, který se začal rozvíjet na konci 20. století a postupně si získává pozornost médií, účastníků cestovního ruchu, provozovatelů atraktivit v oblasti cestovního ruch a vydobývá si svou pozici i na akademické půdě. V první části se práce zabývá proměnlivostí cestovního ruchu a etickým hlediskem vývoje cestovního ruchu. V další části je definován pojem temné turistiky a jsou zde rozpracovány motivy k účasti na této formě cestovního ruchu. Další část je zaměřena na předpoklady České republiky pro rozvoj temné turistiky a nejvýznamnější destinace v České republice i na světě. Analytická část je zaměřena na mínění běžného účastníka cestovního ruchu na tento fenomén a jeho ochotu účastnit se.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,272 záznamů.   začátekpředchozí2037 - 2046dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.