Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí77 - 86dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social responsibility of the company Vodafone Czech Republic a.s.
Berdisová, Silvia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Táto bakalářská práce definuje základní charakteristiky pojmu Corporate Social Responsibility, který je volně přeložen jako společenská odpovědnost. V teoretické části se zabývá oblastí a přínosy, jakož i hlavními aktéry. Dále popisuje metody měření společenské odpovědnosti firem a v posledních několika odstavcích teoretické části popisuje jednotliví kroky, které jsou nezbytné k realizaci konceptu CSR do strategie podniku. Okrajově je také zmíněn historický vývoj pojmu CSR. Praktická část je věnovaná společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a jeho konkrétními aktivitami v oblasti sociální odpovědnosti. Obsahuje také případové studie, jejichž hlavním předmětem je dobrovolná pomoc neziskové organizace. Rovněž okrajově je popsaná situace v České republice, jak podnikatelský sektor vnímá koncept CSR.
Analýza pracovní spokojenosti ve společnosti Sokolovská uhelná
Hrušková, Michaela ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjištění aktuální úrovně pracovní spokojenosti zaměstnanců důlní společnosti Sokolovská uhelná, právní nástupce, a.s. Práci je dán teoretický základ čerpaný z relevantní odborné literatury zaměřené na motivaci, stimulaci, pracovní spokojenost a faktory, které ji ovlivňují. Analýza byla uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo aplikováno na reprezentativní vzorek zaměstnanců. Analýza byla zaměřena na obecný vztah zaměstnanců ke společnosti, dále na spokojenost s organizací práce, pracovním prostředím, prací nadřízeného, možnostmi vzdělání a kvalifikace, odměňováním, mezilidskými vztahy a sociálním programem. Získané výsledky jsou zpracovány, a na jejich základě jsou formulovány návrhy a opatření na možná zlepšení vedoucí k zvýšení úrovně pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Společenská odpovědnost. Návrh strategie pro VŠE
Závodná, Zuzana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je navrhnout strategii v oblasti společenské odpovědnosti pro Vysokou školu ekonomickou. Práce si klade za úkol identifikovat priority v oblasti společenské odpovědnosti pro veřejnoprávní instituci, jakou je právě univerzita a navrhnout plán realizace a implementace strategie. Výzvou diplomové práce je jasně a zřetelně ukázat, že i pro organizaci jako VŠE je relevantní budovat strategii společenské odpovědnosti v dlouhém období.
Corporate Social Responsibility - Is It a Topic Just For The Business?
Borošová, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce představuje moderní koncept společenské odpovědnosti - CSR. Současne hledá odpověď na otázku, zda je to téma vhodná čistě pro business organizace nebo je tam prostor i pro zapojení např. veřejního sektoru. Teoretická část je zaměřena na představění konceptu, procesu implementace konceptu a jeho nových trendů (Strategické CSR). Taky se věnuje pohledu na společensky odpovědné možnosti ve veřejné sféře. Analytická část sleduje pomocí dotazníkového šetření situaci CSR ve veřené instituci, konkrétně na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Hlavní cíl byl zjistiť postoj studentů k VŠE z hlediska společenské odpovědnosti a odhalit témata, ktoreré studenti považují za nejpodstatnejší.Práca je zakončena návrhem možné implementace konceptu CSR do strategie VŠE.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Analýza společenské odpovědnosti firmy ING
Marvanová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá základním vymezením pojmu společenské odpovědnosti, její historií, současnými aktivitami v této oblasti a jejími výhodami a nevýhodami. Zároveň jsou zde popsány možnosti implementace, měření a hodnocení společenské odpovědnosti ve firmě. V praktické části je pak zhodnocen přístup společnosti ING ke společensky odpovědnému chování a to jak v mezinárodním měřítku, tak v ČR. Součástí práce je také krátký dotazník.
Analýza strategie CSR ve vybrané společnosti
Bartlová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem této práce je strategie CSR (Corporate Social Responsibility) a její aplikace ve vybrané společnosti. První část popisuje teorii vztahující se k tomuto tématu, jako je historie CSR, definice CSR, standardy vytvořené k měření CSR a integrace této strategie do strategie firmy. Druhá část popisuje příklad jak je tato strategie využívána ve vybrané společnosti, v tomto případě ve skupině RWE, s detailnějším zaměřením na její působení v České republice.
Nadnárodní společnosti a jejich společenská odpovědnost
Janda, Jan ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Procházková Ilinitchi, Cristina (oponent)
Nadnárodní společnosti se staly ekonomickými velmocemi a jejich počet se stále zvětšuje. Jejich vliv je nesporný. Jejich aktivity pronikají do všech koutů společnosti včetně sociální a environmentální sféry. Jejich dopad na společnost není ale vždy vnímán pozitivně. Tato bakalářská práce pojednává o společnostech, jejichž aktivity přesáhly hranice mateřské země, a jejím cílem je popsat změnu chování nadnárodních společností a odhalit jejich pravý důvod ke společensky odpovědnému chování.
Společenská odpovědnost organizací - průzkum praxe v malých a středních podnicích
Pazderová, Blanka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o společenské odpovědnosti organizací se zaměřením na malé a střední podniky. Popisuje stručně počátky této filosofie a její nejdůležitější momenty. Dále poskytuje srovnání společenské odpovědnosti z pohledu Evropské unie a v zemích třetího světa. Uvádí příklady mezinárodních iniciativ na podporu společenské odpovědnosti. V praktické části se zabývá průzkumem společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích na území ČR. Rozebírá jednotlivé aspekty, upozorňuje na problémy a nabízí návrhy vhodných opatření pro větší osvětu a informovanost této skupiny podniků.
Uplatnění environmentálních přístupů v obchodních podnicích
BARTOŠOVSKÁ, Lucie
Hlavním cílem práce je zjistit úroveň a formu uplatňování prvků environmentálního managementu v obchodních podnicích s potravinami jak z pohledu zákazníka tak zjištěním aktuální situace v jednotlivých prodejnách obchodních podniků. Identifikovat přístupy šetrné k životnímu prostředí a navrhnout opatření pro obchodní podniky, týkající se ochrany životního prostředí. Práce je založena na analýze primárních dat získaných dotazníkovým šetřením a řízenými rozhovory. V závěru práce jsou uvedeny výsledky a návrh doporučení pro obchodní podniky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí77 - 86dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.