Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 173 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohybové schopnosti dětí staršího školního věku v technicko estetických sportech
Linha, Ondřej ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Panská, Šárka (oponent)
V této diplomové práci jsou představeny technicko-estetické sporty jako sportovní gymnastika, moderní gymnastika, sportovní cheerleading, taneční cheerleading, streetdance a aerobik. Dále je v práci k nalezení popis pohybových schopností, ontogeneze motoriky dětí staršího školního věku a faktorů sportovního výkonu. Praktická část je zaměřená na zjištění a porovnání úrovně pohybových schopností dětí staršího školního věku ve výše uvedených sportech. Výzkum byl proveden na sportovních gymnastkách klubu GYMPRA - Gymnastická akademie Praha, moderních gymnastkách klubu SKMG Chodov Praha, sportovních cheerleaders klubu Join New Spirit Allstars a tanečních cheerleaders, tanečnic streetdance a závodnicích aerobiku klubu A-styl Liberec. Klíčová slova: Pohybové schopnosti, starší školní věk, estetický sport, Unifittest, cheerleading, gymnastika, akrobacie
Úroveň pohybových schopností žáků mladšího školního věku po covidové pandemii
Šípová, Monika ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
Diplomová práce zabývá porovnáním úrovně pohybových schopností žáků mladšího školního věku, étně žáků stupně ZŠ, před é způsobené výskytem období České uzavřely základní školy veškeré sportovní dětí náhle Žáci část sedět př ýpočetní - při samotné distanční výuce, následně při plnění zadaný úkolů. Zřídkakdy náročná část kompenzována alespoň nějakým Teoretická část diplomové práce věnuje především pohybových dětí, é ělesně vyvíjí é pohybová důležitá zdraví fyzické, praktické části zaměřila testování žáků porovnání výsledků dostupných získané výsledky doplněny dotazníkovým šetřením rodič ÍČ Á é distanční ýuky, mladší školní věk,
Úroveň pohybových schopností a dovedností dětí předškolního věku s různým pohybovým režimem
Volšová, Barbora ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretické kapitoly o pohybu, pohybových aktivitách, pohybových schopnostech a dovednostech. Popisuje tělesný růst, vývoj a motorický vývoj dítěte předškolního věku. Praktická část se zaměřuje na zpracování výsledků antropometrického měření a vybraných motorických testů s ohledem na různý pohybový režim dětí.
Analýza vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách
Machová, Blanka ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách Cíle: Cílem práce je na základě opakovaného testování zanalyzovat úroveň vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách. Metody: Byla realizována dvě terénní měření šesti pohybových dovedností u dívek v pěti pražských volejbalových přípravkách. Získané výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů a vzájemně porovnávány za použití aritmetického průměru. Výsledky: Bylo zjištěno, že optimálním složením volejbalových přípravek jsou dívky ve věku 6-9 let. Toto věkové rozmezí je totožné se senzitivním obdobím, které je nejvhodnější pro rozvoj pohybových schopností a dovedností. Klíčová slova: volejbal, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti, děti mladšího školního věku, sportovní trénink, trenér, všestranná tělesná příprava, motorické testy
Vhodné pohybové aktivity u dětí předškolního věku
Elsnicová, Kamila ; Nechlebová, Eva (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
NÁZEV Vhodné pohybové aktivity u dětí předškolního věku AUTOR Kamila Elsnicová KATEDRA Katedra pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE Mgr. Eva Nechlebová, Ph.D. ABSTRAKT Bakalářská práce pojednává o vhodných pohybových aktivitách u dětí předškolního věku. Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu metodické příručky vhodných pohybových aktivit pro předškoláky. V teoretické části je věnována pozornost lidské motorice, základním pohybovým schopnostem, motorickému učení a charakteristice předškolního věku. V praktické části je uveden návrh metodické příručky vhodných pohybových aktivit pro děti předškolního věku. Prvním dílčím úkolem bylo seznámení se se Školními vzdělávacími programy vybraných mateřských škol. Druhým dílčím úkolem bylo metodou polostrukturovaného rozhovoru provedeno dotazníkové šetření s učitelkami tělesné výchovy v prvních třídách základní školy a jeho následná analýza. Na základě získaných výsledků byla navržena metodická příručka vhodných pohybových aktivit pro předškoláky. Výsledky ukázaly, že většina dětí prvních tříd na začátku školního roku nemá správně osvojené vybrané pohybové dovednosti. Závěrem vyplývá, že pokud budou děti před nástupem do školy systematicky připravovány vhodnými pohybovými aktivitami na zvládnutí vybraných pohybových dovedností, budou lépe zvládat výuku tělesné výchovy na...
Sledování fyzické zdatnosti u volejbalových dívek ve věku 15 - 18 let.
Neureiterová, Petra ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Sledování fyzické zdatnosti u volejbalových dívek ve věku 15 - 18 let Cíle: Cílem práce je zjištění a porovnání změn zprůměrovaných výkonů fyzické zdatnosti u vybraných volejbalových družstev dívek na základě testování z roku 2014 s výsledky měření z roku 2017 Metody: V práci bylo využito metody sumarizace a kompilace, komparace, popisu a vyhodnocení výsledků Výsledky: Nejlepší výkony byly naměřeny u volejbalového družstva SK Dansport Praha. Největší zlepšení v porovnání s minulým měřením je vysledováno u týmu VK Kavčí hory. Všechny zkoumané týmy prokázaly lepší výkonost testování než v roce 2014 Klíčová slova: sledování, testování, volejbal, mládež, zdatnost, kondice, pohybová aktivita, pohybové zatížení, pohyb
Pohybová výkonnost mladších dorostenek v házené u vybraného družstva SCM
Kastnerová, Eva ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Velenský, Michael (oponent)
Název : Pohybová výkonnost mladších dorostenek v házené u vybraného družstva SCM Cíle : Cílem práce bude analýza výsledků povinného testování pohybové výkonnosti členek SCM v házené s posouzením efektivity absolvovaného zatížení. Metody : V naší práci jsme použili metodu analýzy a metodu komparace. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru jednotlivých disciplín a metodu komparace v části porovnávání jednotlivých disciplín testové baterie, v porovnání jednotlivkyň a ve srovnávání průměrných hodnot. Výsledky : Zjistili jsme, že vlivem tréninkové činnosti nenastal očekávaný nárůst fyzické kondice. Usoudili jsme podle výsledků v testové baterii . Během dvouletého cyklu, ve kterém jsme sledovali objem zatížení v tréninkové jednotce, došlo naopak ve většině případů k poklesu kondice hráček. Klíčová slova: pohybové schopnosti, kondice, roční tréninkový cyklus, dorostový věk, diagnostika v házené, testová baterie
Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky
Kraft, Daniel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky Cíle práce: Zkoumat a analyzovat sportovní přípravu hráčů fotbalu z hlediska tréninkového obsahu. Zaměřit se na stimulované pohybové schopnosti, nacvičované dovednosti a využité didaktické formy v tréninku dětí. Porovnat získané informace z praxe s teoretickými východisky. Metody: Základem praktické části práce byla metoda pozorování a rozhovoru s hlavním trenérem. V hospitacích jsem evidoval skladbu tréninkového obsahu, kterou jsem následně podrobil analýze. Ve výsledcích jsem pracoval se statistickými metodami četnosti a procentuálního vyjádření. V diskusi jsem prostřednictvím metody komparace, porovnal praktické výstupy s těmi teoretickými. Výsledky: Trenér se v tréninkovém procesu nejvíce zabýval rozvojem koordinačních a rychlostních schopností. Nejčastěji nacvičovanou herní činností jednotlivce bylo vedení míče. Z MOF trenér nejvíce využíval průpravná cvičení a průpravné hry, nejméně herní cvičení. Ze SIF aplikoval ve většině cvičení hromadnou formu. Klíčová slova: Tréninkový proces, tréninkový obsah, didaktické formy, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti
Plavecká výuka mentálně postiženého jedince a jeho integrace - Downův syndrom
Turská, Iva ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Téma diplomové práce se týká integrace mentálně postiženého jedince do skupiny běžné populace, v průběhu přípravné plavecké výuky. Cílem práce je posouzení a zmapování problému Downova syndromu a na základě východisek navržení a ověření koncepce integrace postiženého. Teoretická část diplomové práce vychází z charakteristiky specifik mentálně postižených, objasňuje pojmy Downova syndromu, zaměřuje se na integraci mentálně postižených a seznamuje s plaváním jako prostředkem k integraci. Praktická část diplomové práce popisuje průběh výzkumu, charakterizuje vyšetřovaný soubor, uvádí výsledky testování (Štochl, 2002) a registruje osvojení sledovaných dovedností. Výsledky jsou hodnoceny slovně i formou grafů. Součástí praktické části je také vypracovaná koncepce integrace mentálně postiženého, vytvořena na základě analýzy odborné literatury a na základě praktických a teoretických zkušeností. Koncepce obsahuje jednotlivé návrhy a vlastní aplikaci. Diskuse vysvětluje a hodnotí výsledky integrovaného jedince během výzkumu. Závěr práce porovnává výsledky výzkumu s pracovními hypotézami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 173 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.